Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از باخت شاگردانش در خانه من‌سیتی در لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از سبک بازی حریف پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تلاش‌های اتلتیکومادرید برای دست خالی برنگشتن از انگلیس در مصافش با منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ثمری نداشت و این تیم با وجود فرو رفتن در لاک دفاعی تا دقایق پایانی، در نهایت نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و بازی را یک بر صفر باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیه‌گو سیمئونه که مردانش چهارشنبه هفته آینده در دور برگشت میزبان سیتی خواهند بود، پس از قبول شکست برابر تیم پپ گواردیولا گفت: به نظرم عملکرد تیم ما مقابل تیمی خارق‌العاده که توانسته کلی بازیکن طراز اول را در یک واحد استثنایی بگنجاند، قابل قبول بود. ما برای خوب دفاع کردن آمده بودیم، برای بستن فضاها و ضربه زدن به حریف در ضدحملات. درست در همان مقطعی از بازی که به نظر می‌رسید داریم بهترین موقعیت‌های‌مان را برای گلزنی خلق می‌کنیم، حریف به گل رسید.

لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی، اتلتیکومادرید را تسلیم کرد/ لیورپول در آستانه صعود قرار گرفت

 

سیمئونه افزود: داستان بازی در نیمه دوم کاملاً متفاوت از نیمه اول بود. حریف سه بازیکن فوق‌العاده‌اش را از زمین بیرون کشید و به جای آنها سه بازیکن در همان سطح و اندازه به میدان فرستاد. باید اعتراف کنم که تصور می‌کردم فیل فودن از ابتدا برای من‌سیتی به میدان خواهد رفت. همچنین اعتراف می‌کنم که از تماشای بازی سیتی لذت بردم. صبری که آنها برای رسیدن به گل دارند فوق‌العاده است. با این حال هر دو تیم به یک هدف به این بازی آمده بودند که آن کسب پیروزی بود.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو در پایان گفت: منچسترسیتی را می‌توان بهترین تیم حال حاضر جهان دانست. ما برای مسابقه برگشت یکسری تغییرات جزئی در سبک بازی‌‌مان اعمال خواهیم کرد اما سبک بازی سیتی تغییری نخواهد کرد. آنها باز هم به همان شیوه‌ای بازی خواهند کرد که امشب بازی کردند. تیم ما هم با فروتنی و سختکوشی سعی خواهد کرد که با آنها رقابت کند. ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید سیمئونه منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید سیمئونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک