Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شاگردان سیدمحمد ناظم‌الشریعه در تیم ملی فوتسال عراق بامداد چهارشنبه در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا به مصاف تیم ملی امارات رفتند و توانستند با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهند. 

ناظم‌الشریعه که پیش از این هدایت تیم ملی فوتسال کشورمان را برعهده داشت، در خصوص اولین پیروزی خود با تیم عراق اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در اولین دیدار رسمی خود پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از وقتی هدایت تیم عراق را بر عهده گرفتیم، زمان کمی در اختیار داشتیم تا بتوانیم تیم را آماده کنیم. 

وی افزود: عراق در دور قبلی نتوانسته بود به مسابقات قهرمانی آسیا صعود کند و در دور قبلی نیز از همین امارات شکست خورده بود. 

سرمربی تیم ملی عراق بیان کرد: آماده‌سازی را از نو شروع کردیم و واقعا زمان نداشتیم و مجبور بودیم یک اردوی ۲۵ روزه داشته باشیم و در این مدت چند دیدار دوستانه نیز انجام دادیم. البته هنوز هم ملی‌پوشان فوتسال عراق از نظر بدنی آماده نیستند. 

ناظم‌الشریعه گفت: بیشتر سعی کردیم نتیجه‌گرا باشیم. کار زیادی در این تیم داریم. موضوع مهم در این تیم آن است که بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند. 

وی عنوان کرد: کار برای ما سخت است اما خدا را شکر با پیروزی آغاز کردیم و گام اول را محکم برداشتیم. برنامه مناسب‌تری نسبت به امارات داشتیم. البته این تیم در این مدت پیشرفت زیادی کرده است. 

سرمربی عراق اظهار داشت: البته هنوز چیزی تمام نشده است. دیدار امارات و بحرین که فردا برگزار می‌شود، تعیین کننده است. 

وی در مورد شرایط تیمش گفت: متاسفانه کاپیتان خود را به دلیل شکستگی زانو از دست دادیم. یکی دیگر از بازیکنان خوبمان نیز در این دیدار مصدوم شد تا این ۲ نفر را برای بازی بعدی نداشته باشیم.

تیم ملی عراق روز پنجشنبه در دومین دیدار خود به مصاف بحرین خواهد رفت. 

برچسب‌ها مسابقات قهرمانی آسیا فوتسال تیم ملی عراق سید محمد ناظم الشریعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا فوتسال تیم ملی عراق مسابقات قهرمانی آسیا فوتسال تیم ملی عراق سید محمد ناظم الشریعه ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌ها و ضربات پنالتی دیدار فوتسال ایران ۳ (۶) - (۵) ۳ ازبکستان

تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی، حریف تایلند در دیدار فینال شود.

دریافت 171 MB

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • گل‌ها و ضربات پنالتی دیدار فوتسال ایران ۳ (۶) - (۵) ۳ ازبکستان
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴