Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی افغانستان با تایید دریافت بیستمین بسته کمک نقدی جامعه جهانی به ارزش ۳۲ میلیون دالر، مجموع کمک های دریافتی را بیش از ۶۳۰ میلیون دلار اعلام کرد.

بانک مرکزی حکومت طالبان در بیانیه ای با قدردانی از کشورهای کمک‌کننده، تسهیل مراودات بانکی با افغانستان را خواستار شد تا زمینه‌ تعامل موثر با کشورهای منطقه و جهان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از روی‌کار آمدن طالبان، دارایی خارجی افغانستان مسدود و دسترسی این کشور به بانک‌های بین‌المللی دشوار شد که این وضعیت، اقتصاد افغانستان را به شدت تحت فشار قرار داده است.

جامعه جهانی با هدف جلوگیری از فروپاشی ساختار اقتصادی افغانستان و تقویت «افغانی»، کمک های مالی خود را به افغانستان متوقف نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک مرکزی افغانستان افغانستان جامعه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف

سفارت طالبان در مالزی اعلام کرد: رئیس سازمان بررسی و توسعه اتاق تجارت مالزی از نقیب‌الله احمدی، سفیر طالبان در این کشور برای حضور در کنفرانس بین‌المللی وقف که به میزبانی مالزی برگزار می‌شود، دعوت کرد.

این سفارت افزود: این مقام مالزیایی اظهارداشت که سرمایه‌گذاران مالزی خواهان سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود