Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران محمد کریم آریا مدیر کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد در نشست مراکز مثبت شهرستانهای گچساران، باشت و لیکک خاطر نشان کرد: مراکز مثبت زندگی خدمات با ارزشی را در راستای کمک به جامعه هدف انجام می دهد.

وی گفت: خدمات بهتر به جامعه هدف یکی از اولویت های مهم مراکز مثبت زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریا عنوان کرد:: مراکز مثبت زندگی بازوان توانمند بهزیستی است و اگر نقصی در کار شما ایجاد شود کار ما را زیر سوال خواهد برد.

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: شما باید در هرجا که نیاز بود مشکلات و گلایه های خود را با بهزیستی های شهرستان مطرح کنید تصور نشود که امور به ادارات بهزیستی شهرستان ارتباطی ندارد.

آریا اضافه کرد: حدود ۳۰ درصد از اعتبارات با تایید استان در بهزیستی پرداخت می شود و طبق دستورالعمل های کشوری عمل خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در استان وجود دارد مبالغی با دید مثبت به شما پرداخت می شود، تصور بر این نباشد که بهزیستی شهرستان نقشی در امور شما ندارد.

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه تائیدیه پرداخت به مراکز مثبت زندگی از سوی بهزیستی شهرستان و استان انجام می شود، خاطرنشان کرد: طیف وسیعی از جامعه هدف ما تحت پوشش مراکز مثبت زندگی قرار دارد و باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به آنها انجام دهید.

آریا اظهار کرد: مراکز مثبت زندگی باید دارای پرسنل توانمند باشند، زیرا آنها خدمات با ارزشی را در راستای کمک به جامعه هدف انجام می دهند.

وی گفت:شما باید در هرجا که نیاز بود مشکلات و گلایه های خود را با بهزیستی های شهرستان مطرح کنید،تائیدیه پرداخت به مراکز مثبت زندگی از سوی بهزیستی شهرستان و استان انجام می شود.

آزیا ادامه داد:طیف وسیعی از جامعه هدف ما تحت پوشش مراکز مثبت زندگی قرار دارد و باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به آنها انجام شود.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه نهایت همراهی و همکاری را با شما خواهیم داشت و از شما نیز انتظار داریم که وظایف خود را به خوبی انجام دهید، خاطرنشان کرد: در بسیاری از پرداختی ها راست آزمایی انجام می شود و بیشتر از کاری که انجام داده اید تلاش خواهیم کرد به شما کمک کنیم.

آریا بیان کرد: اشتغالزایی جامعه هدف ما یکی از اقدامات مهم است،باید مراکز مثبت زندگی در آگاه سازی جامعه هدف در راستای ایجاد اشتغالزایی اقدامات موثری را انجام دهند.

وی با بیان اینکه همه شهرستانهای ما نیازمندی ها و‌مشکلاتی دارند، گفت:کهگیلویه وبویراحمد یک استان کم برخوردار با مناطق محروم است و مشارکت در کمک به مددجویان می تواند بسیار موثر واقع شود.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبارات دولتی جامعه هدف ما را با توجه به نیازهای گسترده اقناع نمی کند، تا جایی که می توانید از کمک های مراکز خصوصی به جامعه هدف و مددجو استفاده کنید.

آریا عنوان کرد: اعتبارات قطره چکانی به استان ما در بخش های مختلف آسیب های اجتماعی اختصاص داده می شود،اقدامات شما می تواند افراد زیادی را به زندگی بازگرداند.

وی اظهار کرد: اقدامات شما تنها در حد صحبت نباشد بلکه باید عملی و کاربردی اقدامات موثری را انجام دهید، مراکز مثبت زندگی می توانند موثرترین کارگاه ها را در کاهش خودکشی ایجاد کنند.

وی گفت: بسته های تشویقی برای مراکز مثبت زندگی خواهیم داشت،پرونده های پشت نوبتی ها هرچه زودتر تکمیل شده تا تحت پوشش قرار بگیرند ،در بحث تسهیلات اشتغالزایی منابع خوبی در سالجاری خواهیم داشت.نظارت حین و پس از اشتعال بسیار مهم است.

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به فعالیت 49 مرکز مثبت زندگی در استان افزود: تاکنون 19 هزار و 262 پرونده مددجوی مستمری بگیر زیر پوشش مراکز مثبت زندگی در کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

آریا تصریح کرد: از این تعداد پرونده ها 12 هزارو 782 مورد در بخش توانبخشی، 6 هزارو 62 مورد در بخش امور اجتماعی و 420 مورد امداد بگیر هستند

وی عنوان کرد: در مراکز مثبت زندگی خدماتی شامل تشکیل پرونده، پاسخگویی به مراجعان، شناسایی داوطلبان و خیران، آگاه‌سازی معلولان و آموزش‌های مهارت زندگی، نیازسنجی‌ محلی و غربالگری بینایی و شنوایی،ثبت درخواست فرزندخواندگی، بررسی وضعیت مسکن و اشتغال، تشخیص و تعیین نیاز اولویت‌دار مددجو و کلیه خدمات تخصصی مددکاری به خانوارهای زیرپوشش ارایه می‌شود.

آریا با اشاره به امکان ارایه خدمات سطح یک سازمان بهزیستی به صورت الکترونیکی اظهار کرد: هر مرکز مثبت زندگی براساس موقعیت جغرافیایی و محل سکونت مددجو مستمری بگیر 150 تا 450 پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی افزود: این مراکز با ارایه خدمات الکترونیکی بخش زیادی از مشکلات تردد مددجویان را با کاهش مراجعه حضوری برطرف کرده‌اند.

عزیز اله دیلمی رئیس بهزیستی گچساران نیز در این نشست اظهار کرد: در این شهرستان ۷ مرکز مثبت زندگی دایر شده که این تعداد مراکز در گچساران ۲ هزار و ۳۲۰ پرونده را مدیریت می کنند.

رئیس بهزیستی گچساران با اشاره به اینکه یکی مرکز مثبت زندگی در روستای امام زاده جعفر این شهرستان مستقر است، تصریح کرد: هر مرکز بیش از ۴۳۰ پرونده را مدیریت می کنند.

دیلمی عنوان کرد: سهمیه گچساران برای تشکیل مراکز مثبت زندگی ۵ مرکز بوده که با تلاش و رایزنی های مسئولان استانی ۲ مرکز دیگر به سهمیه گچساران اضافه شد.

وی گفت: این امید آغاز شده که شاهد تحول بیشتری در جامعه هدف بهزیستی خواهیم بود.

روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران نیز در این‌نشست گفت: در زمانی به عنوان خدمتگزاران‌مردم انتخاب شدیم که دولت مردمی است.

وی بیان کرد: برای مجموعه در بهزیستی تلاش می کنید که لایق خدمت به مددجویان هستند، باید از این خدمت به بهترین شکل استفاده کرد و در راه رضای خداوند و رضایت خلق گام برداشت.

فرماندار گچساران تصریح کرد: بهزیستی گچساران با مدیریت بسیار خوب خود تلاش کرده و انجام وظیفه می کند، در مجموعه کاری شاید ایرادهایی مانند کمبود اعتبارات وجود داشته باشد که این طبیعی بوده است،جا دارد از زحمات رئیس بهزیستی گچساران تقدیر و تلاش کرد.

نشست مراکز مثبت زندگی شهرستانهای گچساران، باشت و لیکک با مدیر کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد به همراه تعدادی از معاونین این‌نهاد در گچساران برگزارشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مراکز مثبت زندگی گچساران نشست مراکز مثبت زندگی بهزیستی گچساران بهزیستی شهرستان مرکز مثبت زندگی مثبت زندگی جامعه هدف جامعه هدف ما تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است