Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:27:24 GMT

نوروز امسال ۷۱ حادثه در جاده‌های زنجان رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۲۴۵۴

نوروز امسال ۷۱ حادثه در جاده‌های زنجان رخ داد

به گزارش خبرنگار مهر، سید قاسم موسوی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، به عملیات‌های امدادی هلال احمر در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: ۱۱ پایگاه ثابت و چهار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت نیز در محورهای پر پرتردد و پر خطر این استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه هشت اکیپ پشتیبان نیز در شهرستان‌های استان فعال شده بودند، اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر ۱۵ پایگاه فعال در جاده‌های استان هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ۲۶ اسفند سال گذشته تا پایان ۱۵ فروردین ماه جاری ۱۲۴ تیم عملیاتی با ۳۲۷ نجاتگر برای ۲۱۷ نفر امدادرسانی کردند و در این حوادث ۵۰۷ نفر متاثر از حادثه و ۵۰۳ نفر نیز آسیب دیده بودند که چهار نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند.

موسوی تاکید کرد: این حوادث ۱۵۹ مصدوم برجا گذاشت که نیروهای عملیاتی هلال احمر استان زنجان ۱۵ نفر از مصدومان را جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی با بیان اینکه نوروز امسال ۷۱ حادثه در جاده‌های زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره و طارم اتفاق افتاد، ابراز کرد: در این تعداد عملیات‌های امداد و نجات آمبولانس، خودروی نجات، کمک دار سبک و ست هیدرولیک نجات به کارگیری شده است.

کد خبر 5460380

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم موسوی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امداد رسانی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان کرمانشاه آمار کرونا گردشگری روز طبیعت خراسان رضوی بازگشایی مدارس مشهد مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور ارومیه _ سلماس  ( روبروی سیلو روستای کریم آباد) دو دستگاه سواری پژو پارس و پژو SLX باهم برخورد و از جاده منحرف و واژگون شدند.

 محبوبی  افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات چند منظوره واکنش سریع هلال احمر استان بلافاصله با خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت :این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس