Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «احسان مومنی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارتودنسی، جراحی، ترمیم دندان، درمان ریشه دندان، بیماریهای دهان و دندان، پروتز دندان ثابت و متحرک، جراحی لثه و رادیولوژی از جمله خدماتی بوده که سال گذشته به مراجعان کلینیک دندانپزشکی دانشکده در اراک ارایه شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا فعالیت درمانی دندانپزشکی در سایر مراکز و مطب‌های استان کاهش یافت اما مراجعه بیماران به این کلینیک درحد متوسط بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده دندانپزشکی استان مرکزی گفت: مراجعان به این کلینیک دندانپزشکی در ۲ نوبت صبح و عصر خدمات دریافت می‌کنند که در نوبت صبح، هزینه درمان با تعرفه دولتی و در نوبت عصر هزینه درمان نیمه دولتی محاسبه می‌شود که بیشتر مراجعان در نوبت صبح ترجیح می‌دهند خدمات دریافت کنند.

دکتر مومنی افزود: دانشجویان در این کلینیک زیر نظر ۱۰ متخصص دندانپزشک به ارایه خدمات به مراجعان می‌پردازند.

وی اظهار داشت: مکان کلینیک دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی استان مرکزی استیجاری از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی است که نیازمند همکاری این بنیاد برای توسعه فعالیت درمانی و آموزشی کلینیک هستیم.

رئیس دانشکده دندانپزشکی استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع کرونا  و لزوم حفظ سلامت مردم، فن‌های خروجی و تهویه‌های هوا در این مرکز  با رعایت کامل موازین بهداشتی و به صورت استاندارد تعبیه شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲۴۷ مطب و مرکز دندانپزشکی در استان مرکزی خدمات ارایه می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی دندانپزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی دندانپزشکی بهداشت و سلامت استان مرکزی دندانپزشکی بهداشت و سلامت دندانپزشکی استان مرکزی کلینیک دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئوی منتشر شده از تراکم عجیب و خارج از ظرفیت دانشجویان در بخش پروتز یکی از دانشکده‌های دندانپزشکی کشور خبرساز شده است.

گفته می‌شود که در این بخش کمتر از ۳۰ یونیت دندانپزشکی وجود دارد اما ۸۰ دانشجو باید در این فضا آموزش ببینند. آن هم در حالی که در این بخش تنها یک عضو هیئت علمی برای آموزش دانشجویان حضور دارد.

این در حالی است که مدت‌هاست انتقادات زیادی نسبت به افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی با وجود فراهم نبودن زیرساخت‌های آموزشی مطرح می‌شود.

چندی پیش هم علیرضا رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با ابراز نگرانی بابت تاثیرات مخرب افزایش بی‌ضابطه ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی و بی‌توجهی به تامین زیرساخت‌های موردنیاز برای آموزش گفته بود: دانشجو، صندلی برای نشستن ندارد یا اینکه ۵۰ دانشجو با یک استاد بالای سر یک مریض می‌روند و به همین هم تعداد باید در راهرو بمانند.

به گفته این مسئول افزایش ظرفیت افسارگسیخته، فله‌ای و دستوری بدون رعایت زیرساخت‌ها کار را به اینجا می‌رساند که فرد تخصص می‌گیرد، اما مهارتی ندارد. این تصمیمات غلط که توسط افراد غیرمسئول و ناآگاه برای آموزش اتخاذ شده، حتما کیفیت آموزش پزشکی کشور را به گونه‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد که مردم بیشترین خسارات را متحمل خواهند شد.

کد خبر 848325 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دندان و دندانپزشکی وزارت بهداشت و درمان خبر مهم آموزشی سازمان نظام پزشکی

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • قیمت جهانی طلا به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است