Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:33:10 GMT

کاهش تعداد بیماران بستری کرونایی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۲۷۲۸

کاهش تعداد بیماران بستری کرونایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۷ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت متاسفانه یک مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت شده است.

وی افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به ۶۶ نفر رسید که نسبت به روز قبل یک نفر کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۲۴ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه ۱۷ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

تزریق بیش از ۳۸۴ هزار دُز سوم واکسن کرونا در استان اردبیل

وی با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۳۳۳ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۶۱ هزار و ۳۹دُز مربوط به مرحله اول، ۸۴۳هزار و ۱۹۰ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۸۴ هزار و ۱۲۲ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل علی محمدیان بستری آمار کرونا در اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل