Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبرداد: چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی کنگره ملی ۱۰هزار شهید عشایری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ،  ششمین جلسه هم اندیشی مسئولان کمیته های برگزاری کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در این نشست، که با حضور مسئولان کمیته‌های برگزاری کنگره و رئیس سازمان بسیج عشایری کشور برگزار شد، از آمادگی استان برای برگزاری نخستین کنگره ملی 10هزار شهید عشایری به میزبانی شهرکرد خبر داد.

وی با اشاره به حضور 24 استان از سراسر کشور در این کنگره، عنوان کرد: آمادگی میزبانی از این برنامه فرهنگی در استان وجود دارد.

اکبری، کنگره ملی 10 هزار شهید عشایری کشور را کاری ارزشمند و ماندگار دانست و افزود: یک تحول شگرف در استان به واسطه این کنگره اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  افزود: همه مؤسسات، نهادها و دستگاه‌ها باید برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه تلاش کنند.

وی، با بیان اینکه کمیته‌های برگزاری کنگره ملی شهدا عشایری تشکیل شده است، گفت: مکان برگزاری در فضای باز پیش بینی شده است.

اکبری با بیان اینکه برای برگزاری این برنامه به ظرفیت کل استان نیاز است، اظهار کرد: مسئولین کمیته‌ها باید سریع‌تر کار میدانی را آغاز کنند.

احمد سعیدی، مسئول بسیج جامعه عشایری کشور هم با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان برای برگزاری این کنگره گفت: شب نخست برنامه شب شعر شهدا و شب دوم یادواره شهدا مدافع حرم عشایری اجرا می شود تا به استقبال شب اصلی کنگره برویم.

سعیدی افزود: این کنگره به شکل رزمی، نمایشی و فرهنگی، ارزش های عشایر و شهدا عشایری را ترویج خواهد کرد.

وی گفت: در راستای برگزاری این کنگره اقدامات محرومیت زدایی و هزاران خدمت دیگر به اجرا در می آید.

محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی استاندار هم در این نشست ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از زحمات شما عزیزان به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهایتاً نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بین آحاد جامعه صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

حسین‌میرزایی افزود: ان شاءالله کنگره ای برگزار گردد درشان شهدا و همگی در محضر شهدای عزیز در روزی که روز واحسرتاست روسفید باشیم و از همراهی جمع حاضر فرماندهی سپاه، بسیج عشایری کشور و همراهی خوب مردم استان تقدیر می‌کنم.

در پایان این جلسه از بارکد پویش صدقه به نیابت از شهدای جامعه عشایری رونمایی شد.

جاسم محمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری در این راستا گفت: در پایان کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری، هرمقدار صدقاتی از طریق این بارکد جمع آوری شده برای رفع نیاز خانواده های نیازمند در مناطق عشایری هزینه خواهد شد.

محمدی همچنین گفت: از اکنون تا پایان کنگره ؛ طرح اطعام مهدوی، بهشت علی، سرپناه (احداث 400واحد مسکونی برای مددجویان با همکاری بسیج سازندگی استان)، طرح آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه و تأمین 320 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اجرا می شود.

مسئولان کمیته های برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

مصوبات جلسات کنگره شهدای استان لرستان از دستگاه‌های اجرایی مطالبه می‌شود تمامی پروژه‌های مربوط به کنگره شهدای استان لرستان با اولویت مناطق محروم در حال اجرا است برای اجرای کنگره 6544 شهید استان لرستان باید جهادی تلاش کرد

گفتنی است این کنگره 29 اردیبهشت 1401 در میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به مدت سه شبانه روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری کمیته های برگزاری کنگره برای برگزاری جامعه عشایری شهید عشایری عشایری کشور سپاه حضرت کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با ابلاغ فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور ترکیب تیم ملی جوجیتسو با حضور امیر علیخانی بعنوان مربی استان چهارمحال و بختیاری و ورزشکاران منتخب استان چهارمحال و بختیاری تیم ملی در
رده سنی نوجوانان:حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلو، امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلو و در رده سنی جوانان: محمد مهدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلو
برای حضور در مسابقات آسیایی جوجیتسو ۲۰۲۴ امارات شهر ابوظبی اعلام شد.
این دوره از مسابقات تا ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود.
در مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور قزاقستان، حمزه کیانی در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سیدمحمد مهدی پیرمحمدی رنکینگ نهم جهانی را به نام خود ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود