Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: وظیفه داریم بستر حضور داروسازان در بیمارستان‌ها را بیش از پیش فراهم کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، جلال غفارزاده افزود: آنچه در ارائه خدمات سلامت جای خالی آن احساس می‌شود، خدمات داروسازی به معنای کامل است؛ ولو اینکه داروسازان بالینی، در ارائه خدمات دارویی در بالین حضور دارند اما این کافی نیست و داروساز به عنوان عضوی از تیم سلامت به شکل عملی باید برای بیماران و نیازمندان ارائه خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، دانشگاه را در ارائه خدمات دارویی پیشرو خواند و گفت: این مجموعه محل ارجاع بسیاری از بیماران کم بضاعت و بی بضاعت است لذا بایستی حداکثر تلاش خود را در تأمین مایحتاج دارویی آنها به کار بگیریم و اینگونه نباشد که بیمار به مراکز دولتی مراجعه کند و ناگزیر شود که لوازم و داروهای خود را با هزینه‌های بالاتر از مراکز غیر دولتی تهیه نماید.

غفارزاده، مصرف و تجویز منطقی دارو را متناسب با شرایط فعلی کشور خواند و تاکید کرد: به دلیل شرایط تحریم و کمبودهای کشور، واجب است تا لیست‌های مصرف و تجویز دارویی را با توجه به مقتضیات هماهنگ نمائیم و به عبارت دیگر، هماهنگی بیشتری میان نظام درمان و دارو لازم است.

رئیس مجموعه داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه وظیفه داریم بستر حضور داروسازان در بیمارستان‌ها را بیش از پیش فراهم کنیم، خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا نظام دارویی به پای خدمت بیاید و بخشی از خدمات درمانی را به دوش بکشد.

غفارزاده، ابراز امیدواری کرد که دستاوردهای سلامت برای سال جدید بیشتر شود و گفت: در هر جایی که هستیم می‌توانیم کاری کنیم که سلامت در منازل بیماران و در کنار خانواده به آنها هدیه شود و نه در بیمارستان‌ها.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: داروسازان تهیه دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • ارزیابی مشکلات قلبی را به ChatGPT نسپارید!
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است