Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:21:29 GMT

ترافیک معابر شهر تهران در حال افزایش است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۲۸۶۴

ترافیک معابر شهر تهران در حال افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز چهار شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ گفت: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود نداشت و بار ترافکی روان و آرامی در اکثر محورها در این روز شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت تا کبیری، غرب به شرق بزرگراه حکیم تا کاشانی، می‌باشد

سرهنگ شریفی گفت: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله تا جناح و غرب به شرق نیایش تا سردار جنگل، آزاد راه تا پل شرقی و صدر تا شریعتی است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: بار ترافیکی زین الدین تا امام علی (ع)، شرق به غرب بابایی تا پل نیروی زمینی، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) تا گلشن دوست، جنوب به شمال نواب تا نهم دی و زین الدین تا بزرگراه امام علی (ع) و خیابان آزادی تا استاد معین است.

سرهنگ شریفی همچنین به چند نکته مهم در خصوص تردد دانش آموزان از سطح معابر داشت و از والدین خواست این موراد را حتماً رعایت و به فرزندان خود آموزش دهند.

کد خبر 5460424 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک وضعیت معابر پلیس راهور شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه مبارك رمضان ماه رمضان 1401 پلیس راهور ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بازگشایی مدارس روز طبیعت شهر تهران سفرهای نوروزی پرویز سروری علیرضا زاکانی نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

سرهنگ حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرگزار ما، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی خانوادگی در این کلانشهر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

او افزود: مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله حائری شیرازی از زیر پل کمربندی جوادیه به سمت میدان ارم تا تونل اول مسدود خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب محدودیت‌های ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • فیلم | آبگرفتگی معابر ایلام در پی بارش شدید باران
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده