Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@17:06:46 GMT

واژگوني نيسان با بار لبنيات در بزرگراه همت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۲۸۷۱

خبرگزاری آریا-مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی نیسان با بار لبنیات در محدوده بزرگراه همت عدل خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ " علی اصغر شریفی " به نقل از مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی نیسان با بار لبینات به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی در محدوده بزرگراه همت – عدل، بلافاصله تیم گشت تصادفات منطقه 5 پلیس راهور فاتب درمحل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور تیم کارشناسی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری نیسان به علت خستگی و خواب آلودگی راننده آن از مسیر خارج و واژگون گردیده و به همین واسطه بار ترافیکی در محل ایجاد شده است که با تلاش تیم‌های راهور، نیسان بوسیله جرثقیل راهور از محل خارج و ترافیک به حالت قبل بازگشت.
سرهنگ شریفی افزود: در این حادثه خوشبختانه به راننده نیسان و شخص دیگری آسیبی نرسید.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان از رانندگان خواست: حتما قبل از حرکت استراحت کافی نمایند و تمام توجه و حواس خود را بویژه در بزرگراه‌ها به رانندگی معطوف داشته و در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت و از حرکت با سرعت زیاد، جدا خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واژگونی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: سوانح رانندگی شبانه روز گذشته در مشهد منجر به مرگ یک موتورسوار و مصدوم شدن ۶۹ نفر شد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: دیروز در حادثه برخورد موتور سوار با خودرو پژو و اتوبوس، راکب موتور جان باخت.

وی اضافه کرد: همچنین دیروز ۶۵ فقره تصادف جرحی و ۳۱ فقره تصادف خسارتی در این کلانشهر رخ داد.

اسدنژاد گفت: مرتکبان هشت هزار و ۸۷۵ فقره تخلف راهور هم دیروز در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۳۸ فقره از این تعداد مربوط به تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6094192

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است