Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد سردارزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال گذشته سه هزار و ۷۹ مورد گزارش تخلف از سوی مردم مربوط به کالاهای موجود در بازار و یک هزار و ۴۰۱ مورد هم در زمینه خدمات در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ثبت شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع شکایت های مردمی ۹۳۰ مورد آن منجر به احراز تخلف و سپس تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: از کل گزارش‌های مردمی ثبت شده یک هزار و ۶۴۲ مورد به صورت تلفنی بوده و ۲ هزار و ۸۰۵ مورد هم به طور کتبی به این سازمان اعلام شده و مابقی از طریق سامانه و مراجعه حضوری به ثبت رسیده است.

سردارزاده با اشاره به اینکه آگاهی مردم نسبت به حقوق شهروندیشان موجب کاهش تخلفات صنفی خواهد شد، گفت: وقتی مردم به حقوق خود آگاه باشند و هر نوع تخلفی را در بازار گزارش دهند و پیگیر نتیجه آن شوند بی شک بازاریان سودجو هم دیگر اقدام به گرانفروشی و یا کم فروشی نخواهند کرد.

سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب و گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.

۷۵ هزار و ۷۶۸ واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد و از این تعداد بیش از ۳۰ هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که سه درصد از این واحدهای صنفی را فروشگاه های متوسط و زنجیره ای تشکیل داده است.

برچسب‌ها کردستان وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات کردستان وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • برد شیرین پاریزه ر کردستان
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد