Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:26:48 GMT

مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری گلستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۲۹۶۹

مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری گلستان برگزار شد

ایسنا/گلستان مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان گلستان با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولان و جوانان استان در گرگان برگزار شد.

صبح امروز در آیینی با حضور "مهدی دادمان" رئیس حوزه هنری کشور، "سید محمد دهنوی" معاون اقتصادی استاندار گلستان و جمعی از مسئولان ارشد استانی مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود خواجه نژاد در این آیین با اشاره به اینکه خدا را شاکرم در طی قریب به دو سال گذشته خدمتگزار هنرمندان انقلابی استان گلستان بودم، اظهار کرد: تمام تلاش خودم را کردم تا بتوانم در سالهای سخت اخیر که کرونا هم مزید بر علت بود رسالت های بر دوشم را به سر منزل مقصود برسانم. 

وی با بیان اینکه امیدوارم توانسته باشم در حد و اندازه قامت و شایستگی هنرمندان استان تلاش کرده باشم، افزود: رهبری بارها وقتی نام از حوزه هنری برده اند از رضایت خود نسبت به این مجموعه سخن گفته اند که وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

رییس سابق حوزه هنری استان گلستان با تاکید بر اینکه حوزه هنری تنها امید هنری انقلاب اسلامی است، ادامه داد: وظیفه سنگین بر دوش حوزه هنری تنها با اخلاص، ایمان به هدف، جهاد و ممارست بدست خواهد آمد.

خواجه نژاد با بیان اینکه برای رئیس جدید حوزه هنری استان گلستان آرزوی توفیق دارم، خاطرنشان کرد: هر کمی لازم باشد به عنوان سرباز این مجموعه کنار دوستان هستم تا در کنار هم مطالبات رهبری از این نهاد را تحقق بخشیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات محمود خواجه نژاد تقدیر بعمل آمد و سید حسام‌بنی فاطمه به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان حوزه هنری استان گلستان رئیس حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد شهباز گهرویی گفت: فرآیند انتخاب چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی، چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویداد‌های روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیدا‌ها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان مرد: آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول