Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@11:54:17 GMT

کشف پشت صحنه قتل روحانیون

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۳۱۲۱

روزنامه کیهان با اشاره به قتل یک طلبه درصحن حرم رضوی توسط یک مهاجر افغان نوشت : چند روز پیش (سیزدهم فروردین جاری) نیز دو طلبه اهل سنت در محله چای‌بوئین شهرستان گنبدکاووس به قتل رسیدند. ناطقان: گرچه معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به بررسی‌های همه‌جانبه پلیسی و اطلاعاتی در پرونده قتل این دو شهروند گنبدی، هرگونه شائبه قومی و مذهبی در این ماجرا را رد کردند و از سویی هنوز هم ابعاد دقیقی از ماجرای حمله به 3 طلبه در حرم رضوی روشن نیست اما گویا بوی یک توطئه با چاشنی تفرقه‌افکنی و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به مشام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




گفتنی است با افزایش هجمه‌های رسانه‌ای به سیل مهاجرت برخی اتباع خارجی به ایران و تمرکز برخی رسانه‌های ضد انقلاب و برجسته‌سازی تجمع ضد مهاجران در چند نقطه از کشور، به نظر می‌رسد حادثه دیروز مشهد بخشی از یک پازل امنیتی طراحی شده از سوی توطئه‌گران باشد تا از رهگذر انشقاق بین ملت ایران و اتباع خارجی و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، در حوزه امنیت ملی، فتنه و بحران‌سازی شود.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: قتل ، ناطقان ، مشهد ، گنبدکاوس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل ناطقان مشهد گنبدکاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • صحنه‌ای وهمناک درانگلیس مدل فیلم‌های آخرالزمانی
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر