Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:43:37 GMT

برخورد با عاملان هتک حرمت و جنایت دردناک در حرم رضوی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۳۱۷۸

برخورد با عاملان هتک حرمت و جنایت دردناک در حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموستا عبدالرحمن مرادی طی پیامی از مسئولان خواست در اسرع وقت عاملان هتک حرمت در حرم رضوی و ضاربان روحانیون به شهادت رسیده و مجروح شده را به سزای اعمال ننگین شأن برسانند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با عاملان این هتک حرمت، گفت: خبر ناگوار هتک حرمت به حرم رضوی و ضرب و شتم و شهید شدن چند روحانی عزیز در حرم رضوی را دریافت نمودیم، بسی جای تأسف و حسرت است که در ماه مبارک رمضان، ماه عبادت، دعا، رحمت و بخشش و مغفرت جنایاتی اینچنین اتفاق افتد و دل امت اسلامی و ملت عزیز ایران را جریحه دار نماید و یاد شرارت خوارج و شهادت امیر المومنین (ع) را زنده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه این پیام آورده است: ما می‌دانیم تا حق هست باطل هست، تا باطل هست مبارزه و جهاد هست و علما و روحانیون سردمدار این مبارزه ربانی بوده و هستند و خواهند بود و دشمنان اسلام همیشه نوک پیکان خود را جهت نابودی اسلام و مسلمین به طرف روحانیت گرفته اند، اما شهادت افتخاری بزرگ است که هرگز از آن باکی نداریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد تفرقه و ارعاب و ترور نمی‌توانند به پیکره اسلام و وحدت امت اسلامی و اهل مذاهب ضربه وارد کنند و بدانیم که برادران اهل سنت همیشه در کنار برادران اهل تشیع در تبلیغ دین خدا و اسلام به خدمات صادقانه مشغول هستند و لذا این حادثه ناگوار را به ملت عزیز ایران تسلیت عرض می‌نمائیم و از مسؤولان عزیز می‌خواهیم در اسرع وقت عاملان این قضایا را به سزای اعمال ننگین شأن برسانند.

کد خبر 5460479

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ماموستا مرادی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان کرمانشاه آمار کرونا گردشگری روز طبیعت خراسان رضوی مشهد بازگشایی مدارس مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی هتک حرمت حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی
  • شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب