Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@17:26:08 GMT

جزئیات ورود و خروج رایگان در محدوده طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۳۲۴۱

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آخرین تغییرات در ساعت اجرای طرح ترافیک خبر داد و گفت: طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت 6:30 الی 17 اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آریا، سردار محمد حسین حمیدی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با شروع به کار مراکز و تغییر ساعت فعالیت ادارات، زمان اجرای طرح ترافیک شهر تهران از 15 فروردین ماه، از ساعت 6:30 الی 17 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: دوربین‌های پایتخت اجرای طرح ترافیک شهر تهران را از 15 فروردین رصد می‌کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: البته ساکنان محدوده طرح ترافیک می‌توانند تا قبل از ساعت 9 از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت 16 از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خروج رایگان طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟