Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهال ‌های گردوی پیوندی بسیار پربازده هستند و در شرایط اقتصادی می‌توانند یک منبع درآمد همیشگی، کم‌ریسک و عالی باشند. هر درخت گردو؛ سالیانه به طور میانگین، ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم محصول می‌دهد. با توجه به قیمت نهال گردو، و میزان باردهی سالیانه هر راس درخت، سرمایه‌گذاری در این زمینه بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

چگونه از طریق خرید نهال گردو به درآمد برسیم؟

نهال گردو (Seedlings Walnut)؛ به دو دلیل، یک سرمایه‌گذاری پرسود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولا مغز گردو یک خشکبار بسیار پرطرفدار است و میزان تقاضای گردو همیشه از عرضه آن بیشتر است. به همین دلیل محصول باغات گردو همواره مشتریان زیادی دارد و باغداران می‌توانند محصولات خود را به بهترین قیمت به فروش برسانند.

از طرفی دیگر قیمت نهال گردو؛ نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. داشتن یک زمین کشاورزی در یک منطقه جغرافیایی مناسب و خرید نهال گردو، تنها پیش‌نیازها کسب درآمد از این طریق است. البته قبل از اقدام به خرید درخت گردو، باید به چند نکته بسیار ضروری و حائز اهمیت توجه کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

اطلاعات کافی درباره انواع نهال گردو کسب کنید

ورود به هر شغل و حرفه‌ای بدون کسب اطلاعات و انجام تحقیقات، یک کار بسیار غیرحرفه‌ای است. دقیقا به همین دلیل قبل از خرید نهال گردو، باید درباره قیمت نهال گردو، و انواع آن اطلاعات لازم را کسب کنید. در صورت خرید نهال گردو بدون اطلاع از خصوصیات آن نژاد، ممکن است به بازدهی و محصول لازم نرسید و دچار ضرر شوید. مهم‌ترین نهال‌های گردو پیوندی پربار عبارتند از:

نهال گردو چندلر نهال گردو فرنور نهال گردو خوشه ای

هرکدام از این ارقام درخت گردو خصوصیات مختص به خود را دارند و برای کاشت در یک موقعیت جغرافیایی خاص، مناسب هستند. همچنین قیمت هر نهال گردو، با دیگری کاملا متفاوت است.

نهال گردو چندلر پیوندی چیست؟

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم درخت گردو چندلر، بازدهی بسیار بالا است. از نظر موقعیت جغرافیایی، این نژاد برای باغاتی در ارتفاع ۷۵۰ تا ۱۵۰۰ متر از سطح دریا ایده‌آل است. از نظر تراکم رشد، نهال گردو چندلر پیوندی، رشد بسیار زیادی دارد. باردهی فوق‌العاده این نژاد، آن را به یک گزینه عالی در مقایسه با رقبایش تبدیل کرده است.

قیمت نهال گردو چندلر آمریکایی هم با توجه به آنکه بومی سازی شده است در رده ی نهال های متوسط قرار گرفته است. برای هر عدد نهال گردوی چندلر در بهار ۱۴۰۱ می توان عدد ۲۵۰.۰۰۰ هزار تومان را در نظر گرفت.

از لحاظ تراکم کاشت و فاصله کاشت هر درخت گردو با دیگری، توصیه می‌شود هر نهال چندلر پیوندی در فاصله ۷ متر مربع از درخت دیگر کاشته شود. همچنین در فصل گرده‌ افشانی نیز چندلر پیوندی، گرده افشانی بسیار بالایی دارد و می‌توان از آن به‌عنوان یک گرده افشان استثنایی استفاده کرد.

نهال گردو فرنور پیوندی چیست؟

درخت گردو فرنور اصالتا متعلق به مناطق اروپایی و کشور فرانسه است. این نهال از نظر موقعیت جغرافیایی، برای مناطقی با آب و هوای سردسیر و کوهستانی مناسب است. بهترین ارتفاع از سطح دریا برای کاشت این درخت گردو، بین ۱۵۰۰ تا ۲۳۰۰ متر است. از نظر تراکم کاشت، توصیه می‌شود هر نهال در فاصله ۶ مترمربع از درخت دیگری کاشته شود تا به بالاترین باردهی خود برسد.

نهال گردو خوشه ای پیوندی چیست؟

نهال درخت گردو خوشه ای از نظر موقعیت جغرافیایی در مقایسه با دو نهال گردوی دیگر، محدودیت زیادی ندارد ولی در مناطق کوهستانی، باردهی بیشتری دارد. از نظر تراکم کاشت بهتر است هر نهال از دیگری ۷ متر مربع فاصله داشته باشد. باردهی نهال درخت گردو خوشه ای، از سال دوم کاشت آغاز می‌شود. مغز گردوی این نژاد بسیار مرغوب و خوش‌طعم است و به صورت گسترده در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همانطور که مشاهده کردید خصوصیات هر نژاد درخت گردو با دیگری کاملا متفاوت است. در صورتی که بدون شناخت و اطلاعات کافی دست به خرید نهال گردو، بزنید، ممکن است دچار زیان هنگفتی شوید. علاوه‌بر این مورد باید به یک موضوع مهم دیگر نیز دقت کنید که این نهال گردو را برخی به نام نهال گردو کانادایی می شناسند که به علت تشابه این دو نهال گردو این اتفاق می افتد.

خریداری نهال گردو، یک سرمایه ‌گذاری ایده‌آل

به دلیل اوضاع اقتصادی بسیار از مردم دنبال راهی برای حفظ ارزش پولشان هستند. روش‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری، خرید و کاشت نهال گردو، است. تنها پیش‌نیاز لازم برای به‌ درآمد رسیدن از این راه، داشتن یک باغ در منطقه کوهستانی است.

از نظر عرضه و تقاضا، همواره مردم به یک خشکبار مغذی مثل گردو نیاز دارند و شما به‌عنوان یک باغدار، همواره مشتریان بسیار زیادی خواهید داشت. علاوه‌بر این موضوع، با توجه به قیمت نهال گردو، برای کسب درآمد از این طریق، نیاز به سرمایه بسیار زیادی ندارید و می‌توانید حتی با مبالغ اندک، در چند سال به یک درآمد میلیاردی برسید.

تمام این عوامل، خرید درخت گردو و کاشت آن را به یک سرمایه‌گذاری کم خطر، پرسود و منطقی تبدیل می‌کند. اگر شما نیز قصد دارید با خرید نهال گردو، آینده اقتصادی خودتان را تضمین کنید و به درآمد میلیاردی برسید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت «گلد نهال»، قیمت روز انواع نهال و محصولات کشاورزی را استعلام و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید درخت گردو پیوندی پربازده را از کدام نهالستان صورت دهیم؟

بعد از انجام تحقیقات لازم و آماده کردن زیرساخت‌ها و پیش‌نیازهای ضروری، نوبت به استعلام قیمت نهال گردو، و خرید نهال می‌رسد. بهتر است از نهالستان های نام آشنا و قدیمی همچون مجموعه «گلد نهال» خرید نهال گردوی خودتان را انجام دهید. گلد نهال یک مجموعه با سابقه، معتبر و شناخته‌شده در زمینه فروش محصولات کشاورزی و انواع نهال است.

کافیست تنها با شماره تماس های ارتباط بر قرار نمایید و یا به نشانی وب سایت (goldnahal.ir) مراجعه نمایید.

کد خبر 668024 برچسب‌ها گیاهان و درختان کشاورزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گیاهان و درختان کشاورزی موقعیت جغرافیایی نهال گردو چندلر قیمت نهال گردو خرید نهال گردو سرمایه گذاری چندلر پیوندی انواع نهال درخت گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

مهر در گزارشی نوشت: قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، کیوی ۵۲ تا ۹۸، توت فرنگی ۹۸ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۱۸ تا ۲۴.۸۰۰ به ۲۸ و پرتقال ۱۳ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، خربزه ۱۶.۸۰۰، جانا ۱۸.۵۰۰، طالبی ۱۸.۵۰۰ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۱۶.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

در ادامه قیمت انواع سبزی و صیفی جات تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز می آید؛

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۵.۹۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۰.۵۰۰ تا ۱۲.۸۰۰، کاهو ۱۴.۵۰۰ تا ۲۵، کدو ۲۱ تا ۲۲.۸۰۰، کرفس ۱۲ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۷.۵۰۰ تا ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۲۰ تا ۶۸، خیار ۲۰ تا ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۳۷ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۳۲ تا ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۴.۹۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۱۸ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۰ درصد و سبزیجات ۳۲ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۳ درصد، غلات ۸ درصد، مرغ ۶ درصد، تخم مرغ ۱۴ درصد و قند ۱۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901266

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد