Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@15:45:26 GMT

کشف ۵۰۰ چاه غیرمجاز در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۳۶۹۲

کشف ۵۰۰ چاه غیرمجاز در لرستان

دادستان مرکز لرستان، گفت: در سطح استان چاه‌های غیرمجاز زیادی داریم که ۵۰۰ تا از آن‌ها کشف شده و اولین کاری که باید انجام دهیم این است که این چاه‌ها را پر کنیم.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، داریوش شاهون‌وند، در نشست حفاظت از منابع آب لرستان، اظهار کرد: وضعیت بحرانی است و هر تصمیمی اتخاذ شود آسیب‌های خود را دارد و باید تصمیمی را اتخاذ کنیم که کمترین آسیب را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر سال‌های قبل تصمیم‌های منطقی و برنامه‌ریزی‌های مرتبی را داشتیم شاید اوضاع امروز استان اینگونه نبود.

شاهون‌وند، بیان کرد: الان باید برای امسال و سال‌های بعد چاره‌اندیشی کنیم، باید وظایف خود را بدانیم و در آن چارچوب کار کنیم.

دادستان مرکز لرستان، عنوان کرد: در سطح استان چاه‌های غیرمجاز زیادی داریم که ۵۰۰ تا از آن‌ها کشف شده است و اولین کاری که باید انجام دهیم این است که این چاه‌ها را پر کنیم.

وی بیان کرد: همه ما باید در کنار هم بوده و وحدت رویه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لرستان چاه غیر مجاز دادستان چاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند