Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@19:18:31 GMT

عرضه ۲۱۱ هزار تن فولاد در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۳۶۹۳

عرضه ۲۱۱ هزار تن فولاد در بورس کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه میزبان عرضه ۱۷۰ هزار و ۵۲۰ تن میلگرد، ۱۶ هزار و ۷۷۸ تن تیرآهن، ۲۲ هزار و ۲۰۰ تن ورق فولادی، یک هزار و ۷۷۳ تن نبشی و ناودانی و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا است.

به گزارش ایران اکونومیست، امروز ۵۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۴ هزار و ۴۸۸ تن استایرن منومر، یک هزار و ۳۰۰ تن دی اتیل هگزانول، ۱۱۴ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات در تالار حراج باز عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در این روز میزبان عرضه ۱۶ هزار و ۶۹۵ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، قیر، لوب کات و سلاپس واکس است.

تالار صادراتی نیز عرضه ۱۲ هزار و ۹۵۰ تن قیر، یک هزار و ۹۸۴ تن پلی وینیل کلراید، ۲۶۰ تن اسید نیتریک و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی را تجربه می کند.

بازار فرعی بورس کالا هم شاهد عرضه ۳ هزار و ۹۹۵ تن ضایعات فلزی، ضایعات کارتن، چرخ خودرو ضایعاتی، تسمه فولادی، براده آلومینیوم، الیاف استیپل پلی استر و ۵۰ دستگاه بدنه ضایعاتی خودرو است.

در مجموع ۳۰۶ هزار و ۲۵۷ تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.

 کالاخبر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند