Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان کایاک آسیا گفت: قهرمانی آسیا محک خوبی برای ما بود و علیرغم اینکه ازبکستان و قزاقستان رقبای سنتی ما با قدرت حضور داشتند اما با قدرت مدال‌ها را درو کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی علی آقامیرزایی پس از کسب ۶ مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا درباره مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط خاصی که داشت مسابقات قهرمانی آسیا پیش از بازیهای آسیایی افتاد تا ببینیم در چه سطحی هستیم و یک محک جدی از خودمان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ضمن اینکه در بسیاری از مواد مختلف چند سالی بود رقابت نداشتیم و خیلی از بچه‌ها از مسابقات دور بودند. اگرچه من در مسابقات انتخابی و المپیک به همراه یکی دو نفر از بچه‌ها حضور داشتم اما از آخرین باری که تیم کامل به مسابقات اعزام شده بود، بیش از ۴ سال می‌گذشت و این فرصت مناسبی بود تا محک جدی از خودمان داشته باشیم.

آقامیرزایی در خصوص سطح مسابقات و کسب تعداد زیاد مدال توسط ملی‌پوشان بیان کرد: ایران همیشه در مسابقات قهرمانی آسیا تعداد زیادی مدال کسب می‌کرد. این دوره تنها رقیب مهم ما کشور چین بود که حضور نداشت اما نکته قابل توجه این بود که بیشتر مدال‌های ما علیرغم اینکه ازبکستان و قزاقستان با قدرت حضور داشتند، طلا بود ضمن اینکه در بیشتر مواد بازیهای آسیایی نیز صاحب مدال طلا شدیم.

وی افزود: من خدا را شکر در همه مسابقاتی که شرکت کردم موفق به کسب مدال طلا شدم و برای شخص من هم این موضوع بی‌سابقه است و به نظرم حاصل تلاش‌ها و تمرینات پرفشار چند ماه گذشته و سختی‌هایی است که تحمل کردیم.

آقامیرزایی در مورد نفرات کایاک مردان نیز اظهار کرد: امسال ما ۵ ورزشکار کایاک هستیم که همه با انگیزه و تقریبا در یک سطح قرار داریم و می‌توانیم عملکرد بسیار درخشانی در بازیهای آسیایی داشته باشیم.

المپین کایاک ایران همچنین گفت: با این نتایج انگیزه همه ما برای حضور در بازیهای آسیایی و ادامه تمرینات قدرتمند بیشتر شد. در هانگژو قطعا کار ما سخت‌تر خواهد بود چون آنجا شرایط متفاوت است اما ما هم با همه توان کار را ادامه خواهیم داد تا با قدرت در چین مدال‌ها و از جمله مدال‌های طلا را درو کنیم.

آقامیرزایی در پایان بیان کرد: پدرو سنا سرمربی تیم آبهای آرام تاثیر بسیار زیادی در موفقیت ما در قهرمانی آسیا داشت و امیدواریم با برنامه‌های او، بتوانیم در رویدادهای پیش رو نیز خوش بدرخشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا بازیهای آسیایی مدال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان