Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره تیم منتخب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان دیدار‌های این هفته مشخص شد.

خبرگزاری میزان - هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی با برگزاری ۸ دیدار در شهرهای تهران، آبادان، اصفهان، تبریز، مشهد و سیرجان به اتمام رسید که بالا و پایین جدول همانند هفته‌های اخیر تغییر چندانی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال پس از تساوی در دربی ۹۸ مقابل پرسپولیس با تساوی مقابل پیکان ۵۶ امتیازی شد تا فاصله خود با رقیب سنتی‌اش را در همان ۶ امتیاز حفظ کند و همچنان در صدر بماند. پرسپولیس هم که در دیدار مقابل هوادار مانند دور رفت با تساوی متوقف شد با ۵۰ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده شاگردان مجیدی است.

سپاهان با پیروزی پرگل و روحیه‌بخش ۴ بر ۲ مقابل صنعت نفت آبادان ۴۵ امتیازی شد و از رده سوم تکان نخورد. شاگردان جواد نکونام در فولاد نیز در ادامه روند خوبشان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم سخت‌کوش نساجی به برتری رسید تا دیگر نماینده کشورمان نیز با پیروزی و روحیه خوب گام به میدان آسیایی بگذارند. فولاد با این پیروزی با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت تا خود را در جمع مدعیان مطرح کند.

در این هفته تیم‌های سپاهان، پیکان و نفت مسجدسلیمان هر کدام با ۲‌ بازیکن بیشترین نماینده را در تیم منتخب دارند.

مسلم حق شناس دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار با عملکرد درخشانی که در دیدار مقابل پرسپولیس داشت، بهترین بازیکن هفته لقب گرفت. کی‌روش استنلی مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر، گیورگی گولسیانی، مدافع سپاهان و آرش رضاوند از فولاد خوزستان نیز با توجه به زدن دو گل در این هفته برای تیم‌هایشان دیگر ستاره‌های این هفته بودند که توانستند در ترکیب تیم منتخب هفته قرار بگیرند. 

*نتایج کامل دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

نساجی صفر - فولادخوزستان ۲ 

گل‌ها: آرش رضاوند (۴۰ و ۷۰)

سپاهان ۴ - صنعت نفت آبادان ۲ 

گل‌ها: رضا یزدان‌دوست (۵ - گل به خودی)، گیورگی گولسیانی (۳۱ و ۴۵ - پنالتی) و شهریار مغانلو (۶۷) برای سپاهان/ طالب ریکانی‌ (۵۸) و شروین بزرگ (۸۰) برای صنعت نفت

فجرسپاسی شیراز صفر - آلومینیوم اراک صفر

تراکتور یک - مس رفسنجان صفر

گل: محمد عباس‌زاده ( ۳۷)

هوادار صفر - پرسپولیس صفر

 گل‌گهر سیرجان ۳ - شهرخودرو مشهد ۳

گل‌ها: امیرحسین نعمتی (۱۰) و مرتضی حسین‌زاده (۳۳) و ابوالفضل عکاشه (۵۸) برای شهرخودرو/ کی‌روش استنلی (۴۵ و ۸۵) و مرتضی تبریزی (۹۰) برای گل‌گهر

ذوب‌آهن اصفهان صفر - نفت مسجدسلیمان یک

گل: مهدی هاشم نژاد (۶۵)

استقلال صفر - پیکان صفر

* تیم منتخب این هفته بر اساس نظر کارشناسان و عملکرد بازیکنان بر اساس سیستم پایه ۴-۴-۲ به شرح زیر است:

دروازه‌بان: مسلم حق‌شناس (هوادار)

مدافعان میانی: گئورگی گولسیانی (سپاهان) و حسن مرادی فرد (نفت مسجدسلیمان)

مدافعان کناری: مرتضی حسین زاده  (شهر خودرو) و محمدعلی فرامرزی (پیکان)

هافبک‌ها: غلامرضا ثابت ایمانی (پیکان)، زبیر نیک نفس (استقلال)، آرش رضاوند (فولاد خوزستان) و مهدی هاشم نژاد (نفت مسجدسلیمان)

مهاجمان: شهریار مغانلو (سپاهان) و کی‌روش استنلی (گل گهر)

*جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست و چهارم:

 

بیشتر بخوانید: مجیدی: ۱۰ نفره هم نمی‌بازیم؛ راه دیگری برای زدن استقلال پیدا کنید/ نمی‌خواهم مثل بعضی‌ها داد و بیداد کنم و بهانه بیاورم

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم منتخب هفته تیم منتخب استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور گل گهر سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم منتخب هفته تیم منتخب استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور گل گهر سیرجان هفته بیست و چهارم نفت مسجدسلیمان تیم منتخب هفته لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی