Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ملی المپیک در نظر دارد طی فراخوانی سراسری، مسابقه ای را جهت انتخاب نام و شعار برای کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2022 هانگژو برگزار نماید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حالی که 5 ماه به آغاز بازیهای آسیایی هانگژو باقیمانده کمیته ملی المپیک کشورمان در نظر دارد طی فراخوانی عمومی، نام و شعار انتخابی کاروان اعزامی به این دوره از رقابتها را به مرحله اجرا در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی علاقمندان و اصحاب قلم می توانند با در نظرگیری اصول و ارزشهای انقلابی، اسلامی و تاریخی کشورمان بر گرفته از فرهنگ و تمدن عظیم ایران اسلامی اقدام به انتخاب نام و شعار کاروان اعزامی کشورمان به این دوره از رقابتها نمایند.

کمیته ملی المپیک با همکاری هیاتی ویژه به بررسی نامها و شعارهای دریافتی پرداخته و ضمن معرفی آثار برگزیده به 3 نام و شعار برتر هدایایی ویژه اعطا خواهد کرد.

علاقمندان می توانند نام و شعار پیشنهادی خود را به 3 طریق به کمیته ملی المپیک ارسال نمایند:

1- ایمیل روابط عمومی Olympic.iran@yahoo.com

2- فکس:  5-26203374

3- آدرس: تهران - خیابان سئول شمالی – بالاتر از بزرگراه نیایش – کمیته ملی المپیک – طبقه همکف – واحد روابط عمومی

 

علاقمندان به شرکت در این فراخوان می بایست آثار خود را تا پایان وقت اداری پنج شنبه 8 اردیبهشت ماه سالجاری از طریق آدرس های فوق با ذکر کامل مشخصات، آدرس و شماره تلفن خود به کمیته ارسال نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک نام و شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک