Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از سردار علی رزمجو اظهار داشت: استان بوشهر در روزهای نوروز در دو بخش دریایی و زمینی اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور کرد که در راهیان نور دریایی میزبان ۵ هزار و ۸۴۷ زائر از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کرمان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهر ادامه داد: اردوگاه فاطمه زهرا (س) استان بوشهر در منطقه مارد واقع در جاده آبادان- اهواز نیز امسال میزبان ۹ هزار و ۳۹۷ نفر از زائرین بوشهری اردوهای راهیان نور زمینی بود که ما در این اردوگاه به زائرین، اسکان و تغذیه رایگان ارائه کردیم.


توزیع بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در نوروز و ماه رمضان

سردار علی رزمجو به توزیع کمک‌های مؤمنانه نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، معادل ۱۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بسته‌های معیشتی و نوشت افزار ویژه بازگشایی مدارس تهیه شده است که بخشی از این کمک‌ها توزیع شده و بخش‌های دیگری در حال توزیع و یا انتقال به استان است که ان شاء الله تا نیمه اول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

اجرای بیش از ۲ هزار برنامه فرهنگی در نوروز

فرمانده سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهر با اشاره به اقدامات فرهنگی و هنری انجام شده در نوروز گفت: ورود مسافران نوروزی با حجمی چند برابر ساکنین استان بوشهر باعث ایجاد دغدغه‌های فرهنگی فراوانی در بین مردم و مسئولین شده بود که سپاه بر همین اساس در میادین مختلف، ورودی شهرها، پارک‌ها، سواحل و سایر نقاطی که مسافرین نوروزی حضور داشتند با برپایی چادر و یا استقرار کانکس، اقدام به برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه مختلف و متنوع فرهنگی در سراسر استان مانند برپایی نماز جماعت، توزیع تراکت فرهنگی، پاسخگویی به سوالات شرعی کرد.

[بیش از پنج هزار نفر از استان بوشهر به راهیان نور دریایی اعزام شدند]

رزمجو افزود: یکی از برنامه‌های ویژه فرهنگی  سپاه امام صادق بازگویی حماسه‌های استان بوشهر در قالب نمایش طنز برای مسافرین نوروزی بود که این برنامه به همت بسیجیان در دهکده گردشگری بوشهر به مدت ۲ ساعت اجرا می‌شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: سپاه این استان  با تقویت گشت رضویون بسیج و همکاری با نیروی انتظامی توانست امنیت قابل قبولی را در سطح استان برقرار کند به طوری که هیچ گزارش ناامنی برای مسافرین و محل استراحت آن‌ها در نوروز امسال به ما داده نشد.

وی در خصوص راهیان نور دریایی که برای دهمین سال در این استان برگزار می‌شود اعلام کرد: زائران راهیان نور دریایی از بیمارستان صحرایی، مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس و ۲ نمایشگاه‌ دفاع مقدس در جزیره مقاوم خارگ همچنین در قالب گردشگری تعالی بخش از موزه شهید رئیس‌علی دلواری در دلوار، موزه دریا و دریانوردی ارتش در بوشهر، موزه مردم‌شناسی و نیروگاه اتمی بوشهر نیز بازدید کردند.

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه امام صادق ع بوشهر راهیان نور نوروز راهیان نور دریایی استان بوشهر سپاه امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری آیین دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد و سایر نقاط شهری استان خبر داد.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: هیئات مذهبی، علما و روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، رئیس مذهب جعفری به‌صورت متمرکز به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، افزود: آئین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیئات مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلی نماز جمعه، اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج)، آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوارشهید بهشتی تا میدان امام خمینی «ره» مقابل مسجد جامع انجام می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیار ارزشمند ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) و با تأکید بر الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع)، گفت: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

کد خبر 749484

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد