Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

در مجموع ۲۶ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند که ۱۷ مورد مربوط به کاشان و ۹ مورد مربوط به آران‌وبیدگل است.

در این بازه زمانی ۹ نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان آران‌وبیدگل بستری شدند که شش نفر از آن‌ها مربوط به کاشان و سه نفر مربوط به آران‌وبیدگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ مورد فوتی در شهرستان کاشان و شهرستان آران‌وبیدگل ثبت نشده است.

تاکنون درصد پوشش واکسن‌های کووید ۱۹ در سنین بالای پنج سال، در دوز اول ۷۷.۳۱ درصد، دوز دوم ۷۰.۱۹ و درصد پوشش واکسن‌های کووید ۱۹ در سنین بالای ۱۸ سال و در دوز سوم ۳۴.۷۷ درصد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا کاشان وآران وبیدگل آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل از جمله شهرستان‌های موفق در طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» در استان اصفهان بوده است، اظهار کرد: این طرح ملی به منظور ترویج گفتمان قرآنی در جامعه و به همت سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران وبیدگل با بومی‌سازی طرح ملی زندگی با آیه‌ها تولیدات مناسبی در راستای افزایش مشارکت شهروندان داشت، تصریح کرد: در اجرای این طرح بومی سازی شده، کلیپ‌های تفسیری سه دقیقه‌ای نکات تدبّری و مفاهیم آیات منتخب توسط حجت الاسلام «مهدی یوسفیان آرانی» معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت حوزه عامیه قم بیان و تلاوت آیات منتخب آن را استاد محمدجواد نصیری آرانی قاری ممتاز ملی شهرستان آران و بیدگل بر عهده داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه هر روز ماه رمضان، یک مسابقه پیامکی روزانه از کلیپ همان روز برگزار می‌شد، افزود: در مجموع ۳۰ روز مسابقه از محتوای این کلیپ‌ها، ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که یک آمار کم نظیر را از یک مسابقه قرانی شهرستانی در کشور رقم زدند.

وی گفت: قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان این مسابقه در دهه کرامت برگزار خواهد شد و در مجموع ۶۰ نفر به عنوان برندگان مسابقه معرفی خواهند شد.

کد خبر 6094399

دیگر خبرها

  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟