Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:59:31 GMT

تلاش ۲ همدانی برای رسیدن به مسابقات آسیایی آلیش بانوان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۰۳۱

تلاش ۲ همدانی برای رسیدن به مسابقات آسیایی آلیش بانوان

حمیدرضا یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: رقابت‌های درون اردویی تیم ملی کشتی آلیش بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان هفته آینده به میزبانی پایتخت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا در رشته آلیش بانوان ۲۸ اردیبهشت ماه در قرقیزستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: فدراسیون کشتی به منظور مشخص شدن نفرات اعزامی به این رقابت‌ها، مسابقات درون اردویی را پس از افطار در سالن زنده یاد توفیق جهانبخت طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی استان همدان با بیان اینکه آنا براتی سرمربی‌گری تیم ملی را بر عهده دارد و هدی نقیبی، هانیه قدرتی و زهرا مجدی مربیان وی هستند، عنوان کرد: از همدان دو ورزشکار برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: در وزن ۷۵ کیلوگرم شیدا کیانی از همدان با مریم احمدی از فارس، سارا علیپور از تهران، ندا مرادی از کرمانشاه، مهشید آرپناهی از اصفهان و مریم مرادی از لرستان رقابت خواهد کرد.

یاری خاطرنشان کرد: همچنین فاطمه کولیوند از همدان در مثبت ۷۵ کیلوگرم برای تصاحب پیراهن تیم ملی با هانیه عاشوری از کرمانشاه، نیلوفر امینی از توابع تهران، زهرا محمدی از اصفهان، فاطمه برمکی از فارس و طیبه زینلی از یزد مسابقه می‌دهد.

وی بیان کرد: نفرات اول و دوم انتخابی هر وزن بعد از مسابقه در اردوی تیم ملی آلیش بانوان تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات کشتی استان همدان حمیدرضا یاری مسابقات آلیش آلیش بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی در جزیره کیش تنیسورها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی هفته نخست بازی ها به مصاف حریفان خود رفتند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۲ دیدار برگزار شد و در پایان با انجام ۲ راند جدول اصلی تیم های حاضر در نیمه نهایی مشخص شدند.

در بخش آقایان کامبیز درویش نژاد – سامی داوطلب ، مهدی بازگیر – سالار ریاحی ، رسول آراوند – فربد فتاح و فرهاد اهرزاد با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش بانوان نیز ساره هژبری -فاطمه سرسنگی ، نیکی ثابتی – نیکو شیرازی فرد، یاسمن حیدری -شیرین سیدیان و نیلوفر گونودی و درنا یگانه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای نیمه‌ نهایی و فینال به پایان می رسد.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی ها را بر عهده دارد و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6090750

دیگر خبرها

  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک