Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:29:07 GMT

اطعام نیازمندان در آشپزخانه «اطعام مهدوی» در همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۰۸۲

اطعام نیازمندان در آشپزخانه «اطعام مهدوی» در همدان

محمدرسول شیخی‌زاده امروز در حاشیه افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: آشپزخانه‌های مهدوی با هدف اطعام ایتام و نیازمندان در همدان و شهرستان‌های تابعه استان افتتاح شده است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای طرح اطعام مهدوی هدفگذاری برای ماه مبارک رمضان پخت بیش از ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های زیر پوشش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان گفت: در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته‌های معیشتی نیز در ماه رمضان در دستورکار این نهاد قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان ماه رمضان، خانواده‌های زیرپوشش از ۱۰۰ هزار بسته‌ معیشتی بهره‌مند خواهند شد.

وی در ادامه به اجرای طرح جذب ۲۱ هزار حامی ایتام و محسنین، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان، آزاد‌سازی زندانیان و طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

شیخی‌زاده با بیان اینکه ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است گفت: خیرین می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۱۷۷-۷۷۷۷ کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند استان رسانده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: اطعام نیازمندان آشپزخانه اطعام مهدوی طرح محسنین اطعام مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت