Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:31:26 GMT

آنچه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا هرمزگان گذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۱۱۷

آنچه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا هرمزگان گذشت

ایسنا/هرمزگان صبح امروز آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا هرمزگان در سالن شرکت ملی گاز بندرعباس برگزار و از زحمات امین قصمی تقدیر و عبدالحمید حمزه پور به عنوان مدیرعامل جدید آبفا هرمزگان معارفه شد.

امین قصمی، مدیرعامل سابق آب و فاضلاب هرمزگان در این آئین، اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که در این عرصه خطیر توفیق خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی را برایم ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقق توسعه مناطق کم برخوردار در حوزه آب و فاضلاب بدون حمایت نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان مجلس استان میسر نمی شد که جای قدردانی دارد.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: دغدغه تمامی مسئولین در استان تامین نیاز آبی بندرعباس و بندرلنگه بود که با بهره برداری از طرح تامین آب کلان شهر بندرعباس میسر و تامین آب از آب های زیرزمینی و سطحی به شیرین‌سازی آب دریا تبدیل شد. امروز بندرعباس از شهرهایی است که پایداری خوبی در تامین آب شهری دارد.

قصمی بیان کرد: امیدواریم با توسعه بهره برداری از آب شیرین کن ها، استفاده از آب های زیرزمینی میناب به صفر برسد. امروز پروژه ای در پارسیان در حال اجراست که تامین آب این منطقه را با شیرین سازی آب دریا به پایداری خواهد رساند.

وی عنوان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی را در دستور کار داریم. بعد از بندرخمیر تامین آب رضوان را در دستور کار خود قرار دادیم. روستاهای شمال بندرعباس نیز از این خط بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب هرمزگان گفت: اعتبارات بسیاری برای حل مشکل فاضلاب بندرعباس نیاز بود که با هم فکری های صورت گرفته توانستیم صنایع غرب را قانع کنیم تا اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان را به این امر تخصیص دهند. فاضلاب رودان و میناب نیز در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

قصمی خاطرنشان کرد: در حوزه نرم افزاری به پایداری و ثبات مدیریت خوبی رسیدیم. هم افزایی به وجود آمده در این مجموعه عملکرد خوبی را رقم زد و امروز شرکت آبفای هرمزگان از چابک ترین شرکت های سطح کشور است. یکی از نقاط قوت آبفای هرمزگان نیروی انسانی قوی آن است.

وی ضمن تبریک به حمزه‌پور، مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، بیان کرد: از تمامی مسئولین استانی و اعضای شورای شهر بندرعباس و همکارانم در آبفای استان قدردانی می کنم.

همچنین مسعود خشایی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: آمار و ارقام نشان دهنده مجموعه کارهای موثری است که دولت جمهوری اسلامی در هرمزگان انجام داده است.

وی افزود: در هرمزگان با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر  اقدامات خوبی در حوزه تامین آب انجام شده و از تمام تکنولوژی های نوین استفاده شده است. بیشتری ظرفیت آب شیرین کن در کشور در هرمزگان است و طرح های توسعه ای نیز موید همین مسئله است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت آب و فاضلاب کشور بیان کرد: انصافا کار ارزشمندی در هرمزگان انجام شده و ۱۰۰ درصد مردم تحت پوشش آب شرب بهداشتی قرار دارند. در حوزه فاضلاب نیز وضعیت خوبی وجود دارد و در آینده نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

خشایی بیان کرد: از زحمات قصمی، مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب هرمزگان قدردانی می کنم. وی از مدیران فعال ما بوده و در نظر داریم از ظرفیتش در خارج هرمزگان استفاده کنیم. برای جایگزینی نیز افراد توانمندی در هرمزگان وجود داشتند که جمع بندی وزارت نیرو این شد که از حمزه پور استفاده کنیم که سال ها در شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان سالقه خدمتگزاری داشت.

وی افزود: ملاک ارزیابی هرکس در این مسئولیت قرار می گیرد، میزان رضایتمندی مردم است. خدمت در آب و فاضلاب مانند دوی امدادی است که همه برای یک هدف که رضایت مردم است تلاش می کنیم. امیدوارم با سرمایه انسانی بسیار خوب آبفای هرمزگان آقای حمزه‌پور نیز بتواند در این راستا گام بردارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آب و فاضلاب هرمزگان شرکت آب و فاضلاب مدیرعامل سابق تامین آب حمزه پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  گفت: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامد‌های سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روز‌های آینده مشکل آب شرب این روستا‌ها نیز برطرف خواهد شد.

او ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که هم‌چنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

امینی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد