Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:41:13 GMT

برگزاری ۴ بازی تدارکاتی برای تیم‌ملی در خردادماه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۱۵۳

برگزاری ۴ بازی تدارکاتی برای تیم‌ملی در خردادماه

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران درخصوص روند آماده سازی ملی پوشان گفت: در قطر صحبت‌هایی کردیم که ما و آمریکا با هم بازی دوستانه برگزار کنیم. حتی قبل از مراسم قرعه کشی به همراه دوستانی که با من به قطر آمده بودند، با مدیر ورزشی تیم ملی آمریکا صحبت کردیم و قرار شد بازی دوستانه برگزار کنیم، اما وقتی همگروه شدیم، دیگر برگزاری این بازی تدارکاتی میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:، ولی توانستیم صحبت‌های خوبی را با کشور‌های دیگر انجام بدهیم. امسال شرایط متفاوت‌تر است، به دلیل اینکه تیم‌های اروپایی در ماه ژوئن مسابقه دارند و ما اصلا نمی‌توانیم با آن‌ها بازی کنیم. با یک سری تیم‌های خاص که در پلی آف حضور دارند، بازی خواهیم کرد. استیلی در گفتگو با برنامه یکصد ادامه داد: برخی از تیم‌های آفریقایی که بازی ندارند در دسترس هستند. متأسفانه با تیم‌هایی که در کونکاکاف و اروپا بازی‌هایی را در پیش دارند، نمی‌توانیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم. در ماه سپتامبر یک هفته اردو داریم. مهمترین اردوی ما در ماه ژوئن یا خرداد است که ۲ هفته طول می‌کشد.

مدیر تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه مهمترین اردوی ما در خرداد ماه است، گفت: با برنامه ریزی که با اسکوچیچ و سرپرست فدراسیون فوتبال آقای ماجدی انجام دادیم، بنا بر این شد که بتوانیم در ماه ژوئن ۴ بازی تدارکاتی را در کشور قطر برگزار کنیم.

استیلی ادامه داد: خوشبختانه قطر همکاری خوبی با ما دارد و میرشاد ماجدی هم که به زبان انگلیسی مسلط است، ارتباط خوبی را با مسئولان فدراسیون این کشور و همچنین اینفانتینو، رئیس فیفا برقرار کرده است. ان شالله که بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برگزار کنیم و بچه‌ها را برای دیدار‌های جام جهانی آماده کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان استیلی فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد

طبق اعلام این کمیته، با توجه بە اینکە مراسم در فضای باز وحتی در ساعاتی مشخص برگزار می‌شود، امروز جمعه بعلت بارش رحمت الهی، مراسم کومسای برگزار نمی‌شود.

طبق رسم، مراسم کومسای هرسال در ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و امکان تعویق و یا برگزاری آن در روز‌های دیگر وجود ندارد.

در منطقه اورامان سروآباد استان کردستان، همه ساله در ۱۴ اردیبهشت مراسم باشکوه کومسای برگزار می‌شود و همواره گردشگران خارجی و داخلی را به سوی اورامان می‌کشاند.

کومسای در حقیقت سمبلی از عقاید مردم ناحیه اورامان است که به گفته راویان و بزرگان محلی بیش از هزار سال قدمت دارد.

مکان برگزاری این جشن در نزدیکی آرامگاه سید مصطفی است که وی را با لقب پیرشالیار نیز می‌شناسند و او را از نوادگان سادات حضرت امام جعفر صادق (ع) می‌دانند.

در این مراسم، بزرگان و ریش‌سفیدانی که معتمد همگان هستند، گردهم جمع می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که چه کسی کدام امور از منطقه را بر عهده بگیرد و اغلب این کار حدود ۲ ساعت طول می‌کشد.

این آیین در روز ۱۴ اردیبهشت با قرائت قرآن و سخنرانی امام جمعه آغاز می‌شود و با اموری، چون قصیده‌خوانی، ذبح دام قربانی، خوردن آش، شب‌نشینی، دف، تقسیم امور منطقه (به صورت نمادین) و شکستن سنگ ادامه می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی