Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، نقش مردم و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی در رعایت الگوهای مدیریت مصرف برق را مهم دانست و گفت: این امر می‌تواند ما را در تامین برق پایدار و خدمت‌رسانی بهینه به مشترکان یاری رساند.

به گزارش ایمنا و به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، «کامبیز ناظریان» در نشست شورای معاونان و مدیران این شرکت اظهار کرد: برنامه‌ریزی و آمادگی لازم برای پیک مصرف تابستان تهران انجام شده و همه امکانات فنی و کارشناسی برای حفظ پایداری شبکه برق پایتخت در سال جاری به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه روزی و مستمر در تعطیلات نوروزی از وقوع هرگونه خاموشی در آغاز فصل بهار به منظور رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان و مسافران در پایتخت جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: پایداری شبکه و عبور از پیک تابستان ۱۴۰۱ از مهم‌ترین اهداف آتی این شرکت است.

ناظریان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۱ در مجموعه توزیع برق شهر تهران نیز سرلوحه فعالیت‌ها قرار گرفته است؛ بر همین اساس انتظار داریم به موازات اقدام‌های انجام شده در بخش اصلاح و بهینه سازی شبکه، افزایش ظرفیت و کاهش تلفات، با کنترل هوشمند بار و بهره‌گیری از توان مشاوران و شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری مشترکان بزرگ به‌ویژه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم تابستان پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

کد خبر 566396

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انرژی برق شهر تهران برق صنعت برق خاموشی برق تولید برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان