Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-06@12:00:37 GMT

شرکت گاز خراسان رضوی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۲۸۸

شرکت گاز خراسان رضوی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ فراخوان داد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از انتشار فراخوانی با هدف تحقق شعار سال و ارائه راهکار در زمینه بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت گاز خبر داد.

به گزارش شانا، حسن افتخاری اظهار کرد: این فراخوان با نگاه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و با هدف جمع‌آوری ایده‌های نخبگانی در مورد چگونگی بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور تحقق چشم‌انداز شرکت گاز خراسان رضوی در زمینه‌های مختلف صنعت گاز مانند بهینه‌سازی مصرف گاز، مقاوم‌سازی تأسیسات و هوشمندسازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارکنان، پیمانکاران و عموم مشترکان گاز طبیعی می‌توانند ایده‌ها و نظرات خود را با محوریت نحوه بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان و نحوه استفاده از دانش موجود سازمان برای اشتغال‌آفرینی و کاربردی کردن پروژه‌های پژوهشی از طریق این فراخوان اعلام کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، گازرسانی پیشگام به‌صورت پایدار، پاک، یکپارچه، شایسته‌محور، گسترده، ایمن، مشتری‌مدار و بهره‌ور از اهداف سند چشم‌انداز شرکت گاز خراسان رضوی در افق ۱۴۰۳ است.

افتخاری تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارائه و ثبت ایده‌ها و دیدگاه‌های خود با شماره تلفن ۳۷۰۷۲۲۳۸_۰۵۱ دبیرخانه نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان خراسان رضوی تماس بگیرند. فرصت شرکت در این فراخوان پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی فراخوان دانش بنیان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور