Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم سپاهان می‌گوید میزبانی عربستانی‌ها نه خوب است و نه بد اما بازیکنان برای دیدار با پاختاکور آماده هستند.

رضا فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط سپاهانی‌ها در عربستان اظهار کرد: شرایط‌مان بد نیست. میزبانی  در حد نرمال است و نه می‌گوییم خوب و نه می‌گوییم بد است. "بریده" شهری در ۹۰۰ کیلومتری جده و ۴۰۰ کیلومتری ریاض است و این اولین‌بار است که میزبانی را به عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط تیم خوب است و خداراشکر مصدومی نداریم. تا امروز دو جلسه تمرینی را پشت سرگذاشتیم.

او ادامه داد: امروز آخرین جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذاریم و جلسات هماهنگی بازی و نشست خبری را هم خواهیم داشت. همه چیز خوب است و بازیکنان آماده هستند. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم سپاهان و پاختاکور در قالب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا(پنج‌ شنبه) ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در شهر بریده عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا فتاحی تيم فوتبال سپاهان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در راستای شناسایی خسارت سیاه شدگی میوه پسته مزرعه کلانتر کارشناس مسئول باغبانی مدیریت جهادکشاورزی درمعیت کارشناس ناظر بخش خصوصی شهرستان فتاحی از محل بازدید بعمل آوردند.    فتاحی اظهار داشت: در شواهد ظاهری سیاه شدگی میوه پسته به علت کمبود کلسیم بخصوص در شرایط ابرناکی محیط و کاهش جذب توسط گیاه و ایجاد عارضه فیزیولوژیکی ایجاد می‌شود.   کارشناس ناظرباغات نیز گفت: درجهت اعلام قطعی دلایل این بیماری نمونه خوشه‌های خسارت دیده به مرکز تحقیقات ملی شوری کشور جهت بررسی بیشتر ارسال شد.

دیگر خبرها

  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • درویش: سپاهانی‌ها می‌دانستند پشت‌شان گرم است و کسی کاری به کارشان ندارد
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند