Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان اعلام کرد: ۹ دستاورد جدید هسته‌ای در روز ۲۰ فروردین رونمایی خواهد شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری ضمن گرامیداشت ۲۰ فروردین «روز «ملی فناوری هسته‌ای»، اعلام کرد: برای سال جدید ۹ دستاورد جدید در ۲۰ فروردین رونمایی خواهد شد که این ۹ دستاورد ۳دستاورد در حوزه رادیودارو در بخش تشخیصی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که وارد تست‌های بالینی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۲ دستاورد در حوزه پلاسما است که برای اولین بار کشور از فناوری پلاسمای سرد استفاده می‌کند.

تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی دستاورد هسته ای ۲۰ فروردین ۹ دستاورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌