Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:11:25 GMT

ایزدپناه: دستور حذف مجوز واردات خودرو سوال برانگیز است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۵۵۱

ایزدپناه: دستور حذف مجوز واردات خودرو سوال برانگیز است

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس دستور حذف مجوز واردات خودرو را سوال برانگیز دانست و گفت: رئیس کمیسیون تلفیق باید شفاف سازی کند و بگوید چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش ایسنا، عبدالله ایزدپناه در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور حذف مجوز واردات خودرو را سوال برانگیز دانست و گفت: رئیس کمیسیون تلفیق باید شفاف سازی کند و بگوید چه اتفاقی افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که تریبون در اختیار دارند، مراقب باشند موجب تضعیف ارکان نظام نشوند. بیان هر مطلبی به صلاح نیست، سبب بی‌اعتمادی مردم به نظام نشوید. امام راحلمان فرمودند مجلس در رأس امور است محدود کردن مجلس در قانونگذاری کار شایسته‌ای نیست.

 نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس درباره تنش آبی در باغملک گفت: ۲۵ سال از دستور رهبر عظیم الشأن انقلاب در خصوص اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری می‌گذرد. فاز یک ناقص و فاز دوم در پرده‌ای از ابهام است. وزارت نیرو و جهاد کشاورزی هر چه سریع تر تعیین تکلیف کنند، با وجود سد کارون ۳ و رودخانه های موجود در شهرستان های باغملک تنش آبی بسیار بالا است، کمتر نقطه‌ای را مشاهده می‌کنیم که از کمبود آب شرب رنج نبرند.

نماینده مردم ایذه در مجلس درباره تلفات جاده‌ای گفت: جاده‌های درون بخشی در دو دهه گذشته هیچ گونه توسعه‌ای نداشته‌اند. محور اهواز – باغملک - ایذه همچنان کند و با سهل انگاری شرکت‌های پیمانکاری و عدم نظارت مسئولان مربوطه پیش می‌رود. از وزیر راه و شهرسازی مجددا دعوت می‌کنم از حوزه انتخابیه بازدید کند.

ایزدپناه با استناد به نرخ بالای بیکاری گفت: کمر مردم و جوانان خمیده شده است. از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت و سایر وزراتخانه ها و نهادها از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عاجزانه می‌خواهم دست به کار شوید.

وی در ادامه نطقش خواستار اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان، همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و تأکید کرد: خواهران و برادران پیش دبستانی و نهضتی‌های جامانده تعیین تکلیف شوند. همچنین طرح افزایش نمایندگان و اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه بعد از ۲۲ سال هنوز به سرانجام نرسیده است. در مجلس نهم و دهم و اکنون مجلس یازدهم وقت زیادی صرف بررسی این موضوع شد، اصل ۶۴ قانون اساسی صراحت دارد، آیا فکر نمی کنید با گذشت ۲۲ سال و تغییر ترکیب جمعیت و عوامل سیاسی و جغرافیایی وقت آن رسیده است به حقوق مردم در این خصوص رسیدگی شود؟

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان گفت: گرد و غبارها و ریزگردها با هر منشأ برون مرزی یا درون مرزی مردم خوزستان را به ستوه آورده که باید چاره اندیشی شود و باید سلامتی مردم در اولویت کار مسئولین دولتی باشد. در پایان به دولت مردمی توصیه می‌کنم مراقب باشند در انتصابات راه را گم نکنند و نیروهای امتحان پس داده، انقلابی و با تجربه به حاشیه رانده نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالله ایزدپناه واردات خودرو شوراي نگهبان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود