Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک راننده اتوبوس گفت: مسیر زاهدان چابهار به طول  ۷۰۰ کیلومتر  و جاده ای دوطرفه است که بیشتر جاده باریک و بدون شانه خاکی بوده و دارای پرتگاه به خصوص در اطراف ایرانشهر است که به همین دلیل از مدتی پیش رانندگی اتوبوس در این محور در شب ها با 2 راننده انجام می شد.

به گزارش تین نیوز، این شهروند خبرنگار تاکید کرد: با این وجود برخی تلاش دارند تا شاید بتوانند با رایزنی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای این مسیر ۷۰۰ کیلومتر با سرعت مجاز حداکثر ۸۵ کیلومتر در جاده، مجوز تردد تک راننده دریافت کنند.

وی افزود: این در حالی است که اغلب رانندگان این مسیر به جز چند مالک بر جفت راننده بودن این محور تاکید داشته و از مسئولان امر تقاضا دارند تا با تایید و تاکید بر بخشنامه استفاده از  جفت راننده در شب، همچنان باخواسته غیر کارشناسی و غیر منطقی چند مالک و دلال و مدیر چند شرکت، مخالفت نمایند.

وی افزود: البته برخی از این افراد برای مدت حدود یک سال به صورت سرخود و با سواستفاده از ایرادات دستگاه سپهتن شب ها با تک راننده در این مسیر اقدام نموده و با جان مسافران و رانندگان بازی کردند و در صورت اعتراض رانندگان نیز، آنان را بیکار می کردند.

این شهروند خبرنگار تین نیوز تاکید کرد: لازم به یادآوری است رانندگی در این مسیر مدت چندین سال بود که جفت راننده اعلام و تک راننده ممنوع شده بود ولی به مدت یک سال و بیشتر با سواستفاده برخی افراد سرخود، به صورت تک راننده تردد می شد.

وی عنوان کرد: سرانجام با پیگیری مسئولان صنف رانندگان و اعزام کارگروه کارشناسی از راهور و اداره کل راهداری و حمل و نقل مجددا جفت راننده در شب اجباری و امنیت جان مسافر و راننده برقرار شد.

وی ادامه داد: بر اساس بخشنامه قانونی پلیس راهور، براساس هر ۵۰۰ کیلومتر رانندگی، راننده مسافربر باید یک کمک راننده به همراه داشته باشد.

بخشنامه جدید در مورد تردد در محور زاهدان چابهار آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتوبوس تین شهروند کارشناسی مسافران حمل و نقل پلیس راهور راننده اتوبوس رانندگی اتوبوس شهروند خبرنگار مسیر زاهدان چابهار جفت راننده تک راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: جاده بندرعباس- حاجی آباد برای ساخت پل زیرگذر سرخون، محدوده تقاطع، کیلومتر بیست و یک تا ۲۲ بسته است .
عباس شرفی افزود: این مسیر از 15 اردیبهشت تا ۱۵ مرداد بمدت سه ماه از ساعت شش صبح تا ۱۸ بسته است
وی گفت: رانندگان جاده ای می توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت وآمد کنند.

 

بیشتر بخوانید:  استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان


مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: جاده بستک - لار محدوده تَنگ بستک به چاهبِنارد کیلومتر صفر تا ۲ ، از بیستم اردیبهشت تا ۱۵ تیر از ساعت شش صبح تا ۱۸ در محدوده اجرای عملیات بسته است و رفت و آمد از مسیر کنارگذر ، در کنار مسیر اصلی امکان پذیر است.
شرفی گفت: جاده بندرعباس - حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز برای عملیات بازسازی و مرمت تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ از اول خرداد تا ۳۱ مرداد بسته می شود .
وی افزود: این محور از ساعت شش صبح تا 18 بسته است و رانندگان می توانند برای رفت وآمد از مسیر برگشت حاجی آباد - بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور ) به صورت دو طرفه استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند