Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی حادثه تروریستی و حمله به سه تن از طلاب را در حرم رضوی محکوم کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در متن این پیام آمده ست:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

حرم شریف امام‌رضا علیه‌السلام از سالیان دور همواره مٲمن و ملجٲ مردمی بوده است که حب اهل‌بیت علیهم‌السلام با پوست و گوشت و خون آنها عجین شده است. 

توطئه‌هایی از این قبیل که جامعه روحانیت را در حرم امام رضا علیه‌السلام هدف قرار می‌دهد نشان از این است که نظام سلطه و دشمنان سفاک شیعه تا چه حد از اماکن و مبلغان مذهبی بیمناکند.

این جانب ضمن تسلیت به جامعه بزرگ روحانیت این حمله ناجوانمردانه تروریستی به سه تن از طلاب در حرم رضوی را به شدت محکوم می‌کنم و ایمان دارم که چنین جنایت‌های ننگینی تٲثیر عکس دارد و تنها احساسات مردم ایران اسلامی را بر ضد دشمنان اهل‌بیت عصمت و طهارت برمی‌انگیزد و دل‌های آنها را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

سیدمهدی خاموشی.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سازمان اوقاف وامور خیریه ، خاموشی ، طلاب حرم رضوی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان اوقاف وامور خیریه خاموشی طلاب حرم رضوی حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل امروز یکشنبه در جلسه با فرماندهان تیپ‌ها و لشگر‌ها در مقر فرماندهی منطقه جنوبی در بئرشبع «برنامه‌های ادامه جنگ» را تصویب کرده است.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل روز یکشنبه جلسه‌ای را با شرکت فرماندهان تمامی تیپ‌ها و لشگر‌های فرماندهی منطقه جنوبی ارتش از جمله «یارون فینکلمن» فرمانده کل فرماندهی منطقه جنوبی برگزار و در حضور آن‌ها «برنامه‌ها برای تداوم جنگ را تصویب کرده است.»

طبق گزارش تایمز اسرائیل، این جلسه و تصویب این برنامه‌ها به دنبال افزایش نگرانی‌ها از حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح انجام شدند. در حالی که بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح در جنوب غزه پناه گرفته‌اند ارتش رژیم صهیونیستی بار‌ها این منطقه را هدف حملات هوایی قرار داده است.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر طی هفته‌های آتی و یا پس از صدور نتایج تحقیقات داخلی ارتش در تابستان آتی استعفا کنند.

رسانه‌های صهیونیستی از تردید مقامات سابق بخش امنیتی رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر می‌دهند؛ مساله‌ای که نمایانگر بحران استراتژیک در کابینه جنگ این رژیم است.

مقامات سابق سرویس امنیت رژیم صهیونیستی درباره قدرت ارتش اشغالگر در تحقق اهداف خود در هرگونه حمله زمینی به رفح تردید دارند.

وبگاه «اسرائیل نیوز ۲۴» امروز یکشنبه گزارش داد بحث و بررسی‌های موجود در محافل رسانه‌ای و اطلاعاتی عمق چالش‌های رهبری رژیم صهیونیستی در مواجهه با جنبش حماس را نشان می‌دهد.

این وبگاه خبری به نقل از «یوسی کوهن» رئیس سابق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) گزارش کرد اطلاع‌رسانی‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره تصمیم حمله زمینی به رفح ممکن است مبالغه‌آمیز باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند