Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایران، روح‌الله عباسی رئیس آتش‌نشانی فرخشهر چهار محال و بختیاری گفت: حدود ساعت ۹ صبح روز دوشنبه پانزدهم فروردین ساکنان خانه‌ای در فرخشهر (استان چهارمحال و بختیاری) با شنیدن صدای انفجار وحشت‌زده به دنبال علت حادثه بودند اما از آنجا که علت صدای انفجار مشخص نبود کسی واکنشی نشان نداد تا اینکه حوالی ساعت یک بعدازظهر پسر نوجوانی در تماس با اورژانس و آتش‌نشانی درخواست کمک کرد و گفت: من الان از مدرسه به خانه برگشتم و دیدم مادرم در آشپزخانه افتاده و نفس نمی‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعزام نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس به محل و بررسی‌های انجام شده مشخص شد مادر ۳۴ ساله این پسر بر اثر ترکیدن دیگ زودپز در صبح همان روز جان باخته است.

عباسی با بیان اینکه شاید اگر همسایگان در تماس با آتش‌نشانی تعلل نمی‌کردند این زن زنده می‌ماند، گفت: زودپز بعد از ترکیدن به سقف برخورد و در ادامه به سر مرحومه اصابت کرده و این خانم در اثر خونریزی فوت کرده است.

وی در ادامه در توصیه به شهروندان بیان کرد: در هنگام استفاده از زودپز در درجه اول به استاندارد بودن این وسایل دقت شود اما در کل بهتر است کمتر از این وسایل برای پخت غذا استفاده شود.

رئیس آتش‌نشانی فرخشهر چهار محال و بختیاری در پایان با بیان اینکه باید هرازگاهی مسیر سوپاپ‌های اطمینان زودپز چک شود، افزود: اگر به ناچار مجبور به استفاده از این وسایل شدیم، مواد خرد شده و ریز در زودپز طبخ نشود چراکه باعث مسدود شدن مسیر سوپاپ‌های اطمینان آن می‌شود.

کد خبر 667993 برچسب‌ها مرگ استان چهار محال و بختیاری آتش‌ نشانی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرگ استان چهار محال و بختیاری آتش نشانی حوادث ایران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم)