Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@13:08:21 GMT

آخرین وضعیت ۶ گود رهاشده در شمال‌غرب پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۶۵۵

آخرین وضعیت ۶ گود رهاشده در شمال‌غرب پایتخت

شهردار منطقه ۲ آخرین وضعیت گودهای رها شده در منطقه ۲ و وضعیت ایمنی آنها را تشریح کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، مهدی صالحی درباره آخرین وضعیت گودهای رها شده در این منطقه اظهار کرد: گودهای ما در بحث ایمن سازی موقت به نتایج خوبی رسیده اند ولی این گودها دائما باید نگهداری شوند؛ چرا که گود رها شده به صورت مستمر نیاز به پایش و نگهداری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۵ گود مهم رها شده در منطقه وجود دارد که تحت کنترل هستند، افزود: گود برج میلاد که متعلق به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران است و از سال ۱۳۹۲ گودبرداری شده است در حال حاضر  ایمن است ولی این یک فرایند دائمی است و تا زمانی که سازه آنها ساخته و به صورت کامل اجرا نشود نمی توان بحث ایمنی دائمی آنها را مطرح کرد و این پایدارسازی ها موقت هستند.  

صالحی گود واقع در خیابان ایران زمین، بازارچه قدیم را دیگر گود مهم رها شده در منطقه ۲ برشمرد و بیان کرد: شروع گودبرداری و عملیات اجرایی این گود به سال ۱۳۹۱ بر می گردد که پس از مکاتبات و صدور اخطاریه های ایمن سازی به مالک توسط شهرداری پر شد و در حال حاضر ایمن است؛ همچنین گود دیگری واقع در خیابان زرافشان، خیابان گلسا که مالک شخصی دارد نیز با اخذ دستور قضایی ایمن سازی شد.

شهردار منطقه ۲ گفت: گود دیگری در خیابان حافظی روبروی سازمان آب و متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که پیگیری در خصوص اخذ دستور قضایی جهت ایمن سازی و یا پرکردن گود مذکور به نتیجه رسید و ایمن سازی شد؛ علاوه بر این در بلوار فرحزادی نبش دادمان نیز گود رها شده ای متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است که جلسه ای با نماینده ستاد اجرایی برای تعیین تکلیف گود تشکیل و مقرر شده بود تا ذینفع در اسرع وقت نسبت به پایدار سازی گود و اجرای فونداسیون اقدام کند. ضمن اینکه شهرداری ناحیه ۸ اخذ دستور قضایی جهت ایمن سازی گود را پیگیری کرد و گود ایمن سازی شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۵ گود، گودی در خیابان بهزاد وجود دارد که باید نسبت به ایمن سازی آن اقدام شود؛ از آنجایی که این گود خاص است برای روش ایمن سازی آن در حال مطالعه هستیم چرا که نمی‌توان از روش پر کردن آن را ایمن سازی کرد؛ در واقع این گود به دلیل شرایط متفاوت باید از روش های دیگر ایمن سازی شود که در حال برنامه ریزی برای ایمن سازی آن هستیم. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تهران ، شهرداری تهران ، گود رها شده

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تهران شهرداری تهران گود رها شده رها شده ایمن سازی منطقه ۲ گود رها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود