Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز گفت: مسئله مهم پیش روی پردیس دانشگاه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تکنولوژی است که با برگزاری نمایشگاه ایده‌های فناورانه دانشجویان به نوآوری تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، جلسه هماهنگی مدیران گروه‌های آموزشی پردیس‌های دانشگاه تبریز با محوریت شروع کلاس‌های حضوری دانشجویان در سالن باران ساختمان مرکز رشد این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه، مدیران گروه‌های آموزشی و اساتید شرکت کننده با قدردانی از زحمات هیئت رئیسه و کارکنان پردیس با تشریح نظرات خود در راستای بهبود و توسعه کیفی و آموزشی پردیس‌های دانشگاه به مسائل و مشکلات ترم‌های گذشته اشاره کرده و به بیان راهکار‌ها پرداختند.


سیّد صمد حسینی، مشاور رییس دانشگاه تبریز و رییس پردیس‌های دانشگاه هم در این جلسه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از تلاش‌های اساتید و مدیران گروه‌های آموزشی قدردانی کرد و در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی پرداخت.


در این جلسه موضوعاتی همچون نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری (اعم از زمان و مکان برگزاری)، نحوه برگزاری در ماه مبارک رمضان، مسائل مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، قوانین جاری، مصوبات شورای راهبردی، هیئت رئیسه و شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس و سایر مسائل و برنامه‌های آتی پردیس را تشریح شد.


در ادامه این نشست، پورزیاد، مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه به معرفی و شرح اهداف و برنامه‌های مرکز رشد دانشگاه پرداخت و مسئله مهم پیش روی پردیس را برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد؛ با برگزاری نمایشگاه مذکور در آبان ماه سالجاری، بیش از پیش ایده‌های فناورانه دانشجویان به نوآوری تبدیل شود.


لازم به ذکر است، هم اکنون بیش از دو هزار نفر دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی در دانشگاه تبریز در مقاطع تحصیلات تکمیلی در پردیس بین‌المللی ارس – جلفا و پردیس دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز مرکز رشد دانشگاه تبریز نمایشگاه فناوری برگزاری نمایشگاه دانشگاه تبریز بین المللی مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:  در حوزه معاونت بهداشتی با توجه به رایگان بودن خدمات در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۹۰۷ نفر جدید؛ دارای مشکلات روانپزشکی شناسایی شدند که برای این افراد سه هزار و ۴۰۰ خدمت روانشناختی توسط روانشناسان مراکز خدمات جامع سلامت ارائه شده است.

دکتر محمد سالاری افزود: با توجه به اهمیت ارتقای سواد سلامت روان و تاثیر آن بر بهزیستی و کیفیت زندگی انسان ها برای حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر آموزش انفرادی و برای بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت گروهی جلسات آموزشی مهارت های زندگی، مهارت های فرزندپروری، نوجوان سالم و خودمراقبتی توسط روانشناسان معاونت بهداشتی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مرکز مشاوره مبتنی بر سبک اسلامی– ایرانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حدود ۲ هزار خدمت روانشناختی، روانپزشکی، مددکاری، تحصیلی و آموزشی برای هزار و ۶۶۵ دانشجوی مراجعه کننده به این مرکز ارائه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی به عنوان تنها بیمارستان دارای بخش روانپزشکی در غرب خراسان رضوی، با ۴۶ تخت فعال شامل ۲ بخش مجزای روانپزشکی زنان و مردان، در زمینه بستری بیماران روانپزشکی خدمت رسانی می کند.

دکتر سالاری افزود: در سال گذشته هزار و ۶۶۰ بیمار در این ۲ بخش بستری و از خدمات روانپزشکی بهره مند شده اند که تمامی این خدمات برای تسریع در روند درمان اختلالات، افزایش مهارتها و کاهش احتمال عود بیماری صورت گرفته است.

به گفته وی در بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار نیز خدمات روانشناختی و سلامت معنوی به بیماران بستری در بخش‌های مختلف از جمله اطفال و قلب با تشخیص و درخواست پزشک ارائه می شود و در کلینیک ویژه دانشگاه نیز سه هزار و ۳۸۲ بیمار به صورت سرپایی از خدمات روانپزشکی بهره برده اند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • هوای تبریز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»