Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امیرعباس آسمند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارسال این تعداد اثر هنری داستان کوتاه پس از دریافت، گردآوری و ثبت در دبیرخانه استانی انجام شده است. 

وی افزود: یازدهمین دوره جشنواره ملی جایزه ادبی یوسف ویژه «مقاومت و پایداری در خرمشهر» است که به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمان برگزاری آیین پایانی این دوره از جشنواره ملی جایزه ادبی یوسف خردادماه ۱۴۰۱ خواهد بود.   

سرهنگ آسمند عنوان کرد: جایزه نفر نخست این جشنواره ملی ۱۰۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس، جایزه نفر دوم ۷۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس، جایزه نفر سوم ۵۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس و جایزه نفر چهارم تا دهم نیز ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر است.  
 

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در دوره نهم جشنواره ملی جایزه ادبی یوسف ۲ مقام شایسته تقدیر کسب کرد و در دوره دهم آن نیز موفق به تصاحب عنوان دوم شد. 

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس داستان کوتاه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس داستان کوتاه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس داستان کوتاه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد یاسوج میلیون ریال به همراه کهگیلویه و بویراحمد جایزه ادبی یوسف جشنواره ملی جایزه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج