Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:43:18 GMT

کشف زمین‌خواری در استان گلستان ۳۶ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۴۹۰۸

کشف زمین‌خواری در استان گلستان ۳۶ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۶۰ فقره زمین‌خواری در این استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدسعید فاضل دادگر اظهار داشت: مقابله با زمین‌خواری همواره یکی از مطالبات به حق مردم بوده و پلیس به همراه دستگاه قضائی در برخورد با این پدیده از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: در همین راستا سال گذشته، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری هدفمند و تنگاتنگ دستگاه قضائی و اداره کل منابع طبیعی، موفق به کشف 60 فقره زمین‌خواری در استان گلستان شدند.

رئیس پلیس بوشهر: زمین‌خواری 66 هکتاری در بندر گناوه کشف شدبازار داغ زمین‌خواری بیخ گوش مسئولان یاسوج/ آتش‌سوزی عمدی به جان جنگل‌های "تنگ‌سریز" افتاد + فیلم100 میلیارد زمین‌خواری در گلستان کشف شد

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین‌های مورد نظر، بیش از 553 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد رشد داشته است.

فاضل دادگر بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه زمین‌خواری در هر نقطه از استان، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/581/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زمین خواری استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل امور استانهای سازمان درالقرآن کریم کشور گفت: آزمون امروز در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برای اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا شفیعی با اشاره به افزایش دو هزار نفری تعداد شرکت کنندگان نسبت به پارسال افزود: ۷۲ درصد شرکت کنندگان زن و ۲۸ درصد مرد بودند.

او افزود: در آزمون امروز خردسال‌ترین سه کودک ۷ ساله و مسن‌ترین یک پیرمرد ۷۷ ساله بود.

او ادامه داد: در مجموع در ۱۸ سال گذشته بیش از ۱۰۴ هزار و ۷۰ حافظ قرآن کریم در آزمون دریافت مدرک تحصیلی معادل شرکت کردند و بیش از ده هزار نفر از آنان موفق به دریافت مدرک شدند.

همچنین این آزمون امروز با حضور ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد