Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، در بخشی از بیانیه آیت‌الله مصطفی محامی بیانیه‌ای در زمینه حادثه مشهد آمده است: جنود شیطان بدانند، شهادت برای ما شیرین‌تر از عسل و نقطه عروج و مایه افتخار است و این گل‌های پر پر شده، بوستان محمدی(ص) را بارورتر و مسلمانان عالم را آگاه‌تر و متحدتر خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بیانیه میای افزاید: این حادثه تلخ، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات روحانیت است که در عین مظلومیت، سینه خود را آماج حملات معاندین قرار داده و از هیچ تهدیدی نهراسیدند.

ملت بصیر ایران با تحلیل درست این واقعه و شناخت دقیق دسیسه‌های مستکبرین، إن شاء الله فریب تفرقه‌افکنی‌ها و تلاش دشمنان در به جان هم انداختن مسلمانان را نخواهند خورد و با اتحاد و انسجام، هر چه فریاد دارند بر سر دشمنان حقیقی امت اسلام یعنی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم خبیث صهیونیستی کشیده و تا نابودی کامل ابنیه کفر و جهل و تکفیر از پای نخواهند نشست.

اینجانب ضمن ابراز تأسف و تاثر نسبت به این واقعه تلخ و تبریک و تسلیت شهادت حجت‌الاسلام اصلانی روحانی مخلص و جهادگر به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی، امت مسلمان بالاخص ملت عزیز ایران را به صبر و بصیرت دعوت نموده و برخورد جدی با عوامل این واقعه تاسف‌بار را خواستارم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهید گرانقدر علو درجات و برای مجروحین عزیز شفای عاجل را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: حادثه مشهد آیت الله محامی شهادت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت