Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:38:31 GMT

ضرورت اجرای ۱۸ مصوبه سفر رئیس بنیاد مستضعفان به مازندران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۵۲۳۱

ضرورت اجرای ۱۸ مصوبه سفر رئیس بنیاد مستضعفان به مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه اجرایی شدن مصوبات بنیان مستضعفان با اشاره به سفر سال قبل رئیس بنیاد مستضععان و افتتاح طرح‌های این بنیاد در استان از جمله مزرعه کشاورزی در میاندرود اظهار داشت: در این جلسه مصوبه‌ای با ۱۸ بند تهیه و امضا شده است.

وی با اظهار اینکه تاکید داریم درآمدهای بنیان مستضعفان برای توسعه استان هزینه شود و رئیس بنیاد نیز در این زمینه تاکید کرده است، افزود: همچنین بین کمیته امداد و بنیاد مستضعفان و بهزیستی برای ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش و خانوارهای دومعلول بیشتر اقدام و قرار شد سهم استان در این زمینه محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: سهمیه استان مازندران سه میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان از طریق بانک سینا بود که سال قبل جذب شده است.

خیریان پور اظهار داشت: برای جبران خسارت ناشی از کرونا حدود ۴۲ میلیارد تومان از سوی بینان مستضعفان به صورت نقدی و اقلام در استان کمک و توزیع شده است و در قالب طرح مواسات نیز مقرر شد بسته‌های معیشتی تأمین و تحویل شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی سال قبل در استان گفت: در حال حاضر نیز ۵۰۰ بسته برای توزیع ارسال شده است و ۱۰ هزار بسته نیز توزیع می‌شود.

وی بر لزوم جابجایی یک کارخانه تولید لبنیات در ساری به شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: بنیاد مستضعفان با این درخواست موافقت کرده است و زمین فعلی کارخانه برای ساخت طرح ملی مسکن تخصیص داده می‌شود و متأسفانه هنوز جابجایی این کارخانه انجام نشده است.

کد خبر 5460656

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن خیریانپور استانداری مازندران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی مشهد روز طبیعت گردشگری بازگشایی مدارس مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در 2 مسیر رفت و برگشت از ساعت 9 الی 15 از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد