Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:20:28 GMT

معاون هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۵۲۹۳

معاون هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی منصوب شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و جدید هیات عالی نظارت این سازمان با حضور «سید عباس حسینی» معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد و «علیرضا زمانی» رییس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی و جمعی دیگری از مدیران در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ضمن تقدیر از خدمات «سیف‌اله اسلامی» معاون سابق، در حکمی از سوی «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «سید محمد سادات ابراهیمی» به عنوان معاون هیات عالی نظارت منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مفاد ماده ۲۲ قانون تاسیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و مصوبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان، به موجب این حکم به عنوان معاون هیات عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منصوب می شوید.

همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

لازم به ذکر است، سید محمد سادات ابراهیمی سوابق اجرایی و مشاوره‌ای متعددی از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی طی دو دوره (شهرستان‌های شوشتر و گتوند)، مشاور معاونت تقنین معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مشاور امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بانک کشاورزی سید احسان خاندوزی سید عباس حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بانک کشاورزی سید احسان خاندوزی مجلس شورای اسلامی بانک کشاورزی سید احسان خاندوزی سید عباس حسینی هیات عالی نظارت اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد