Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:52:02 GMT

مبین هاست بهترین سایت خرید سرور مجازی و اختصاصی ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۵۲۹۴

مبین هاست بهترین سایت خرید سرور مجازی و اختصاصی ایران

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی با آن مواجه هستند انتخاب یک سرور مناسب برای میزبانی از سایت و اپلیکیشن ها خود است. - اخبار بازار -

بسیاری از کاربران تجربه خرید از سرویس دهنده هایی را دارند که کیفیت مناسب و پشتیبانی خوبی نداشته اند و تصمیم گرفته اند سرور خود را تغییر دهند.

اما واقعا چطور می توان یک سرویس دهنده مطمئن برای سرورهای خود انتخاب کرد تا تجارت اینترنتی ما دچار آسیب نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاکتورهای مهمی مانند کیفیت سرور، پشتیبانی 24 ساعته واقعی، استفاده از دیتاسنتر های معتبر و آپتایم همگی جزء این فاکتورهای مهم هستند. اما قصد داریم به شما شرکت مبین هاست را معرفی کنیم که ارائه دهنده خدمات دیتاسنتر است و سرویس های مربوط به سرورهای مجازی و سرور های اختصاصی را ارائه می دهد.

مبین هاست چه خدماتی ارائه می دهد؟

مبین هاست کلیه خدمات مرتبط با دیتاستر و هاستینگ را ارائه می دهد. در ادامه بخشی از خدمات مبین هاست را معرفی می کنیم.

سرور مجازی

خرید سرور مجازی معمولا برای سایت های با بازدید متوسط و بالا پیشنهاد می شود. وقتی سایت شما توسط هاست های اشتراکی به دلیل استفاده زیاد از منابع بالا دچار اختلال می شود مدیران سایت ها به دنبال یک سرور مجازی مناسب و ارزان هستند. سرورهای مجازی مبین هاست در ایران و خارج کشور ارائه می گردد. مهمترین دلیل سرعت سرورهای مجازی استفاده از هاردهای SSD می باشد که مبین هاست نیز از این نوع هارد استفاده می کند. اگر نیاز به خرید vps  دارید مبین هاست بهترین انتخاب است و پیشنهاد می کنیم به وب سایت مبین هاست مراجعه نمایید.

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی برای سایت های با بازدید بسیار بالا یا چندین سایت با بازدید بالا پیشنهاد می شود. سرورهای اختصاصی مبین هاست نیز در داخل ایران و خارج کشور ( فرانسه، آلمان، آمریکا ) قرار گرفته اند. سرورهای اختصاصی مبین هاست از هاردهای پرسرعت SSD استفاده می کنند و باعث می شود سایت یا اپلیکیشن شما در سریعترین زمان ممکن لود شوند. اگر یک سایت یا اپلیکیشن برای کاربران ایرانی دارید پیشنهاد می کنم سرور اختصاصی ایران مبین هاست را بررسی کنید.

گواهینامه SSL

هنگامی که یک سایت راه اندازی می کنید اولین کاری که باید انجام داد خرید SSL و نصب آن روی سایت است. گواهینامه SSL برای دامنه های بین المللی و IR قابل راه اندازی است. اگر تصمیم به خرید SSLدارید پیشنهاد می کنم سری به سایت مبین هاست بزنید و SSL مناسب خود را انتخاب کنید. در صورتی که برای خرید SSL نیاز به راهنمایی دارید می توانید با مرکز پشتیبانی مبین هاست تماس بگیرید و از آنها مشاوره بگیرید.

کولوکیشن

کولوکیشن به این معنی است که سخت افزار سرور را خریداری کنید و تنها برای میزبانی در دیتاسنتر آن را در اختیار شرکت مبین هاست قرار دهید. مبین هاست با دارا بودن 4 دیتاسنتر در داخل کشور میتواند از سرورهای شما میزبانی کند و همچنین در صورت نیاز مدیریت سرور خود را به مبین هاست واگذار نمایید.

 

مجله تخصصی مبین هاست، ارائه دهنده آموزش های مرتبط با مدیریت سرور

اگر به دنبال یادگیری مباحث مربوط با مدیریت سرور و هاست هستید پیشنهاد می کنم به مجله مبین هاست مراجعه کنید و با داشتن صدها مقاله در زمینه هاست، لینوکس، مدیریت سرور و SSL را مطالعه کنید. در  مجله مبین هاست  هر روز تعدادی مقاله در حال انتشار است که به صورت ساده و روان مباحث مرتبط با هاستینگ را توضیح داده ایم.

مبین هاست، بهترین تجربه خرید در زمینه سرور مجازی و اختصاصی

شرکت مبین هاست کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته را سرلوحه کار خود قرار داده است تا مشتریان با خیال راحت راحت کسب و کار آنلاین خود را مدیریت کنند. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید  سرور مجازی ایران  و سرور اختصاصی هستید به وب سایت مبین هاست به آدرس mobinhost.com/vps مراجعه نمایید. مبین هاست با سابقه 10 ساله در زمینه سرور خیال شما را بابت داشتن یک سرور عالی و بدون قطعی آسوده می کند. مبین هاست مثل یک هم تیمی

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرور اختصاصی مدیریت سرور سرور مجازی مبین هاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com