Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:57:30 GMT

نجاتگران ملایری زن باردار در صحنه تصادف را نجات دادند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۵۳۹۵

نجاتگران ملایری زن باردار در صحنه تصادف را نجات دادند

گروه استان‌ها- سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از رهاسازی یک خانم باردار در سانحه تصادف از خودروی تیبا توسط نجاتگران پایگاه آورزمان ملایر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، منوچهر بداغی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف و برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس و تیبا اظهار داشت: این تصادف در محور نهاوند - ملایر نرسیده به تقاطع حسین آباد ناظم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حضور نیروهای اورژانس در صحنه تصادف در لحظات اولیه اشاره کرد و گفت: با مشاهده وضعیت خودرو تیبا و گرفتار شدن زن باردار ئر خودرو، نیروهای اورژانس، نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان را مطلع کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر بیان کرد: نجاتگران پایگاه آورزمان ملایر با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت استان به محل حادثه اعزام و با رعایت نکات ایمنی، تثبیت صحنه حادثه و دیگر اقدامات لازم با استفاده از ست هیدرولیکی نجات نسبت به رهاسازی خانم باردار اقدام کردند.

کاهش 223نفری جان‌باختگان تصادفات در ایام نوروز 1401جاده‌های ناایمن در کاشان موجب افزایش 36 درصدی تصادفات فوتی برون‌شهری شد

بداغی با بیان اینکه نجاتگران پس از انجام یک عملیات فنی و جدا کردن قطعات پرس شده خودرو این خانم باردار را با رعایت نکات لازم از خودرو خارج کردند، افزود: مصدوم به منظور انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس 115 شد.

وی با تأکید بر اینکه وضع عمومی زن باردار مناسب بود، تصریح کرد: با توجه به حضور به هنگام نجاتگران پایگاه آورزمان، ارگان‌های خدماتی همکار از اورژانس 115، نیروی انتظامی و پلیس راه امدادرسانی به موقع انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر ادامه داد: نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری هلال احمر ملایر در محور های مواصلاتی این شهرستان به صورت شبانه روزی آمادگی امدادرسانی به آسیب دیدگان متأثر از تصادفات و حوادث رانندگی در جاده‌ها را دارند.

بداغی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احتیاط لازم از به وجود آمدن تصادفات و آسیب دیدگی خود و اطرافیان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نجاتگران پایگاه جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: سرنشینان این خودرو‌های سواری در سیلاب شهرستان واقع در مناطق تنگل خرگرد، مهرآباد و پارک جنگلی ورودی شهر خواف گرفتار شده بودند.   محمد افشار مقدم افزود: با توجه به تعطیلی روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، تعدادی از خانواده‌ها به تفرجگاه‌های شهرستان خواف عزیمت کرده بودند که به دنبال بارش شدید باران و بروز سیلاب، با مشکلاتی مواجه شدند.   وی ادامه داد: پنج تیم امدادی متشکل از ۳۰ امدادگر و نجاتگر با استفاده از پنج دستگاه خودرو کمک دار، یک دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی به این مناطق اعزام شدند و به خودرو‌های گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.   رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: به دنبال فراخوان جمعیت هلال احمر خواف، ۵۰ نفر از امدادگران این شهرستان برای ارایه خدمات امدادی روز شنبه در حالت آماده باش قرار گرفتند.  

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس