Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:15:11 GMT

حساب کلاهبردار اینترنتی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۵۴۴۱

حساب کلاهبردار اینترنتی مسدود شد

فرمانده نیروی انتظامی نطنز گفت: مبلغ یکصد میلیون ریال که توسط کلاهبردار اینترنتی از حساب شخصی یک فرد برداشته شده بود با درایت و زیرکی پلیس فتا به صاحبش بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهدی کریمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از مراجعه یک شهروند به پلیس فتا شهرستان نطنز طرح شکایت مبنی بر اینکه پس از درج آگهی در سایت‌های اینترنتی شخصی از طریق شبکه‌های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کرده و مبلغ یکصد میلیون ریال از طریق شبکه مجازی از حسابش برداشته است و متوجه شده که فرد کلاهبردار بوده و دیگر پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسیدگی به موضوع در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: با دریافت گزارش، رئیس پلیس فتا شهرستان تحقیقات خود را آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شد فرد کلاهبردار در یکی از استان‌های مرزی بوده و بلافاصله حساب کلاهبردار مسدود و پول شهروند مالباخته بازگردانده شد.

سرهنگ کریمی گفت: به هیچ عنوان شهروندان در فضای مجازی به افراد اعتماد نکنند و تا حصول اطمینان هیچ گونه مبالِغی را واریز نکنند.

کد خبر 566297

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پليس فتا دستگیری کلاهبردار اینترنتی کلاهبرداری حساب بانکی فرمانده انتظامی نطنز کلاهبردار اینترنتی کلاهبرداری با درج آگهی در سایت های اینترنتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی