Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، حدود هشت ماه دیگر تا جام جهانی قطر مانده است. خرید بلیت برای تماشای بازی‌های جام جهانی برای ایرانیان اما چندان کار راحتی نیست. در حال حاضر فقط کسانی می‌توانند بلیت بخرند که ویزا کارت و کردیت کارت‌های بین‌المللی داشته باشند.

مرحله دوم بلیت‌فروشی فیفا از روز گذشته، ۱۶ فروردین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش بلیت جام جهانی قطر از طریق فیفا تا ساعت ۱۳:۳۰ هشتم اردیبهشت ادامه دارد.

هزینه تور جام جهانی قطر چند؟

محمد میرانی، رئیس کمسیون گردشگری و عضو هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر افزود: در صورت صدور مجوز برای تورهای جام جهانی، ایرانیان می‌توانند با ۱۰۰ میلیون تومان بازی‌های ایران را در یک تور ۱۳ روزه تماشا کنند.

این در حالی است که در حال حاضر هم برخی آژانس‌های هواپیمایی، تورهای جام جهانی قطر را پیش‌فروش می‌کنند. هزینه آن هم بستگی به تعداد بازی مورد نظر و تور دارد.

مسئول فروش یکی از این آژانس‌ها گفت: تور سه روزه، هفت روزه و ۱۱ روزه برای جام جهانی قطر داریم. هزینه تور سه روزه، دو هزار و ۸۰۰ دلار، هفت روزه سه هزار و ۸۰۰ دلار و تور جام جهانی ۱۱ روزه چهار هزار و ۸۰۰ دلار می‌شود.

به عبارتی با نرخ فعلی دلار، تور سه روزه حدود ۷۹ میلیون تومان، تور هفت روزه ۱۰۸ میلیون تومان و تور ۱۱ روزه حدود ۱۳۷ میلیون تومان می‌شود.

کد خبر 668070 برچسب‌ها قطر هواپیما - بلیت سفر - گردشگری فوتبال جام جهانی قطر ۲۰۲۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قطر هواپیما بلیت سفر گردشگری فوتبال جام جهانی قطر ۲۰۲۲ جام جهانی قطر میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید

آفتاب‌‌نیوز :

طلا در آستانه سومین ماه پیاپی افزایش قیمت به خاطر خرید بالای بانک‌های مرکزی و افزایش تقاضا برای آن به عنوان یک پشتوانه ایمن قرار داشت. اما همه تمرکز‌ها در حال حاضر به نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه معطوف شده که انتظار می‌رود سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را وضع کند.

به گزارش بلومبرگ، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۷۳ درصدی به ۲۳۴۰ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

طلا در آستانه یک افزایش قیمت ۵ درصدی طی یک ماه گذشته قرار دارد.

با توجه به نرخ بالای تورم در آمریکا، مقامات این کشور انتظار دارند کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در روز چهارشنبه سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را در پیش بگیرد و نرخ بهره را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ درصد نگه دارد.

تاجران انتظار دارند فدرال رزرو نرخ بهره را حداقل دو بار در تا پایان سال جاری میلادی پایین بیاورد. نرخ بالای بهره معمولاً به ضرر طلاست، چون هزینه نگهداری این سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

قیمت طلا بیش از ۱۳ درصد از ابتدای سال جاری میلادی در بحبوحه خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازار‌های آسیایی مخصوصاً چین و تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی از اوکراین گرفته تا خاورمیانه افزایش یافته است.

ضعف دلار آمریکا طی روز‌های اخیر هم از قیمت طلا حمایت کرده است. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۱.۴۵ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۲۶ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۲۷ درصدی ۹۴۹ دلار و ۳۹ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید