Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند مدد هوشمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: علما وارثین پیامبران بوده و رفتار و گفتار آنها برای مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید نسبت به مسائل روز، اتفاقات و توطئه‌های دشمنان هوشمندانه عمل کنند.

وی ضمن محکوم کردن حمله دیروز در مشهد مقدس به روحانیون و اینکه حمله در حرم مقدس امام رضا (ع) از سوی هر فرد یا اشخاصی باشد به‌شدت محکوم می‌کنیم، تصریح کرد: حمله در صحن مقدس امام رضا (ع) با هر انگیزه شخصی و یا گروهی و توطئه دشمن را به شدت محکوم می‌کنیم، امام رضا (ع) امام همه مردم اهل سنت و شیعه بوده و هرگونه رفتار و عمل خلاف شرع، دین و قانون در این حرم محکوم است و باید بانیان این حرکت به سزای اعمال خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون با اشاره به توطئه دشمنان برای تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی گفت: همه ما می‌دانیم که دشمنان از هر حرکت و نقشه‌ای برای از بین بردن ایران اسلامی استفاده کرده و می‌کنند‌، دشمنان به وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی در کشور پی برده و درصدد هستند تا این وحدت را خدشه‌دار کرده و تنها راه نفوذ خود به کشور را از طریق تفرقه و شکاف بین شیعه و سنی می‌دانند.

آخوند هوشمند بیان کرد: همه ملت ایران ضمن محکوم کردن این حرکت زشت و قبیح از دستگاه قضا و دیگر مسئولان خدوم کشور می‌خواهند برای انتقام خون روحانی کشته شده و دو فرد دیگر که مسلمان بوده و برای کشور خود خدمت می‌کردند عامل و یا عاملان این جنایت را شناسایی و  به سزای اعمالشان برسانند.

ژانتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: علمای اهل اهل سنت سنت کنند برهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تسنن و سه کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می‌شوند. - اخبار استانها -

سعید کریمی‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تسنن و سه کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه به حج تمتع اعزام خواهند شدند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه در مجموع 965 زائر حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند عنوان کرد: معاینات پزشکی این زائران انجام شده و در حال گذراندن دوره‌های آموزشی هستند و با صدور ویزا اعزام خواهند شد.

کریمی‌خو با اشاره به اینکه زمان اعزام کاروان‌های حج تمتع در خرداد ماه مشخص می‌شود گفت: زائران حج تمتع امسال نیز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به اعزام کاروان‌های حج عمره افزود: دو کاروان حج عمره شامل یک کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر کدام از کاروان‌‌های حج عمره شامل 75 نفر هستند گفت: کاروان اهل تشیع سوم اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی شدند و اکنون نیز در مدینه حضور دارند.

کریمی‌خو با اشاره به اینکه سفر حج عمره 10 روز طول دارد افزود: کاروان اهل سنت حج عمره از استان کرمانشاه نیز 11 اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند و پنج روز در مدینه و پنج روز نیز در مکه حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی