Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابر آروان پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC22) را ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ برای مخاطبان ایرانی و خارجی خود برگزار می‌کند. در این رویداد، متخصصان ابر آروان از به‌روزترین تکنولوژی‌های ابری جهان و محصولات و خدمات ابری آروان می‌گویند و گزارشی از تازه‌ترین دستاوردهای آروان در ایران و بازار بین‌الملل ارایه می‌دهند.

امسال  قرار است شاهد اتفاقات هیجان‌انگیزی در رویداد سوار ابرها باشیم؛ از خبر راه‌اندازی و گسترش دیتاسنترهای ابری تا به‌دست آوردن رتبه‌های تک‌رقمی محصولات آروان در مقایسه با برجسته‌ترین بازیگران فناوری ابری در دنیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آروان در سوار ابرهای پنجم، در کنار رونمایی از نسل جدید محصولات و خدمات خود هم‌چون شبکه‌ی توزیع محتوا، سرور ابری، فضای ابری، پلتفرم ویدیویی و کانتینر ابری، از همکاری‌های تازه و شرکای تجاری‌اش صحبت می‌کند و از ابرهایی به وسعت جهان می‌گوید.

مدیران ارشد سازمانی، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین، مدیران فنی، متخصصان ابری، توسعه‌دهندگان، برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به فناوری‌های پیشرفته مخاطب این رویداد به‌شمار می‌روند.

امسال بر خلاف سوار ابرهای پیشین، به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، پذیرش حضوری این رویداد بسیار محدود شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از نشانی  پنجمین رویداد سوار ابرها برای تماشای آنلاین آن ثبت‌نام کنند.

سوار ابرهای پنجم (RTC22) با همکاری بانک پاسارگاد، فناپ و پی‌پاد برگزار می‌شود و پخش زنده‌ی این رویداد از وب‌سایت ابر آروان و شبکه‌ی اینترنتی آرپا در اپلیکیشن پی‌پاد از ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه ۲۸ فرودین ۱۴۰۱ دردسترس مخاطبان است.

برای آشنایی با سخنرانان و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید به صفحه‌ی پنجمین رویداد سوار ابرها سر بزنید.

کد خبر 1619083

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رویداد سوار ابرها پنجمین رویداد ابر آروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • تصاویر عجیب و آخرالزمانی از سقوط ابرهای بارور در بیابان‌! + فیلم
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود