Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات دولت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی را تصویب کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در جلسه صبح روز چهارشنبه هیات وزیران به ریاست آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی، با رویکرد ایجاد قابلیت تغییر مجوز طرح های پالایشی به طرح های پتروپالایشگاهی، پیشنهاد وزارت نفت مبنی بر الحاق یک تبصره به ماده (۱۷) آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی را که پیش از این نیز مورد بازنگری قرار گرفته بود، به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه هیات وزیران مصوب کرد شرکت‌های مجری طرح‌های پالایشی دارای مجوز قانون، پس از احراز توانمندی مالی و تأیید طرح توسعه و تکمیل زنجیره ارزش توسط وزارت نفت، به عنوان شرکت مجری طرح تکمیل زنجیره ارزش محسوب گردیده و وزارت نفت مجاز است نسبت به اصلاح مجوز صادره قبلی آنها اقدام نماید.
 
صدور مجوز برای ورود، ترخیص و شماره‌گذاری سه دستگاه آمبولانس اهدایی به تعدادی از بیمارستان‌های شهرستان آمل

هیات وزیران به منظور تأمین آمبولانس های مورد نیاز بیمارستان‌های امام رضا(ع)، امام خمینی(ره) و هفده شهریور واقع در شهرستان آمل، با صدور مجوز ورود، ترخیص و شماره‌گذاری سه دستگاه آمبولانس اهدایی به بیمارستان‌های مذکور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عدم پرداخت سود بازرگانی موافقت کرد.
دولت همچنین مسئولیت صدور مجوز ورود، ترخیص و شماره‌گذاری تمامی خودروهای خاص اهدایی را به وزارت صنعت، معدن و تجارت تفویض کرد. خودروهای خاص اهدایی عبارتند از کلیه خودروهای غیر سواری شخصی خاصی که از طرف دولت‌ها، اشخاص، نهادها و مؤسسات خارجی به صورت رایگان به دولت، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، مؤسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی، شرکت‌های صنعتی و معدنی، مؤسسات خیریه و عام‌المنفعه، حوزه‌های علمیه و بقاع متبرکه اهدا شده و غیرقابل فروش و انتقال به غیر می‌باشند.
 
موافقت با افزایش سرمایه شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور
با تصویب هیات وزیران، اساسنامه شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اصلاح و سرمایه این شرکت افزایش یافت.
بر این اساس، سرمایه شرکت مذکور به مبلغ ۳۷۶۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ۴۰۰ هزار ریال رسید که به ۳۷۶ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۴۰ سهم ۱۰ هزار ریالی با نام و غیر قابل انتقال تقسیم می شود. لازم به ذکر است کلیه سهام مذکور متعلق به دولت بوده و افزایش سرمایه یاد شده از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ثابت مشهود (طبقه زمین) تأمین شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رئیس جمهور ، هیات دولت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس جمهور هیات دولت هیات وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین